Retreat Vama Veche si flasback-uri de asta vara

0 Comments

    




   Destul de rar pasesc intr-un cinema iar si mai rar ca sa vad o comedie. Nu pentru faptul ca imi displac comediile ci mai degraba merg in cinema pentru efectele speciale dintr-un film de actiune sau SF si pentru sonorizare atunci cand e vorba de vreo coloana sonora sau melodii preferate integrate in film. 

  De data aceasta am ocazia sa intru iar in cinema pentru a vedea o comedie, dar nu orice comedie ci una romaneasca si anume Retreat Vama Veche, in regia lui Petre Nastase avand in distributie nume sonore din spatiul public romanesc precum Adela Popescu, Ada Condeescu, Razvan Fodor, Mihai Margineanu, Radu Valcan si multi altii. 

   Avand la baza scenariului pe Ovidiu Niculescu, actiunea urmareste trei prietene bune care isi mentin promisiunea de a face petrecerea burlacitelor in Vama Veche. Si cum de multe ori trecutul te urmareste, chiar si in filme, astept cu nerabdare seara de Miercuri, 23 Octombrie la Inspire Cinema Electroputere Mall Craiova pentru a afla deznodamantul filmului. Pana atunci, aruncati un ochi pe trailer


   Caravana Retreat Vama Veche, distribuit de Vertical Entertainment din 18 octombrie, se plimba prin tara din 11 octombrie alaturi de actorii preferati si dupa ce a trecut prin Constanta, Cluj, Timisoara, Bucuresti, Brasov, Iasi, urmeaza a trece, pe 23 octombrie, in Craiova unde deja m-am anuntat prezent, dupa care isi va urma traseul spre Galati, Braila si incheind turneul la Sibiu pe 28 octombrie. 

  Am scris "flashbackuri" in titlu si probabil ca acesta este si motivul principal pentru care ma duc la film. Citind despre lansarea filmului, unde actiunea se centreaza in statiunea Vama Veche avand ca bonus o petrecere a burlacitelor, mi-am adus instant aminte de vara ce a trecut, in care si eu mi-am indeplinit o promisiune de mic, aceea de a vizita Vama Veche si ca sa fie treaba treaba, am mers cu tovarasi ai mei pentru a organiza petrecerea burlacilor. Acum, pot vedea si fetele ce pot face in paralel. 

   Sper sa ne vedem in numar cat mai mare in seara de Miercuri iar pana atunci, in caz ca ai uitat 





You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!