Din toate "florile"...

0 Comments
  Dupa cum statisticile spun, cica pe lumea asta minunata sunt mai multe femei decat barbati. Bine, acum nu stiu daca se ia in calcul baiata care si-a pus penis sau femeiu care a constatat ca ii sta mai bine cu tate. Oricum, ca idee, sunt mai multi estrogeni pe Terra decat testosteroni, mai ales ca procesul de pizdificare al barbatului ia amploare destul de alarmant. Revenind la ideea de femeie cu acte in regula, acestea sunt raspandite peste tot, de preferabil in cluburi, vile luxoase sau acolo unde se simte miros de ban greu. Mai exista si acel mic procent de fete / femei care sunt "de casa", la locul lor, dar sunt atat de putine si inobservabile ca ochiul "prost" de mascul modern nu le vede. Ca sa nu mai zic ca femeile sunt ca locurile de parcare, cele bune sunt luate iar cele libere sunt pentru handicapati, in traducere libera prosti. Toparceanu spunea ca "pe acest pamant, fel de fel de pizde sunt". Pentru baiatul mic si prost, care iese pentru prima oara in lume, orice san sau fesa mai proeminente, reprezinta frumusetea intruchipata iar sangele semi-coagulat se duce din creier direct in celalalt creier mai uzual si anume penis. Acesti putziflenderi, foarte captati de stramtaciunea fustei sau adancimea decolteului, cad in limba dupa respectiva "floare", care nu cauta decat sa isi dovedeasca din nou cat de dorite este ele, ca masura de precautie daca nu cumva ITP-ul lor a expirat. In ziua de azi, multe au impresia ca te "corup" cu un sfarc la vedere sau o privire mai indecenta si gata, toti sunt la picioarele lor. Nu pot sa le contrazic. Majoritatea pica in plasa si nu isi dau seama decat atunci cand plang ca prepubertarii la partaj. Iti dai seama ce prost ai fost dupa ce se termina seara iar tu ai 0 lei de taxi si niste co@e pline care dor, caci tu credeai ca in seara asta "marchezi". Ca si patanie, am fost si eu protagonist la o intamplare de genul. KKT, toti au fost, dar putini recunosc. Lucrurile astea le patesti atunci cand te invarti in locuri unde lumea nu prea are frica de Dumnezeu si unde nu esti pregatit sa faci fata oameilor falsi care te inconjoara. Oricum, ca idee, pe linia melodica a lui Sisu, am scris ceva, o parte din mine, o parte din realitate, o parte din intamplarile din fiecare seara in care cutreieram cate un bar ca sa imi inec al meu vesnic si nemuritor amar (da, vesnic=nemuritor).

 Si e scris cam asa :





Sunt multe fete ce-ntalnesti, peste tot in lume
Unele sunt curve, nu cred c-o arzi pe bune
Unele te izoleaza, de aceasta lume
Altele te saracesc, pana cand faci spume
Unii le intruchipeaza ca pe o tentatie, altii complicatie, eu pura dizgratie
La capatul puterii, la limita durerii si le intalnesti la lasarea serii
Te intalnesc pe tine ca pe un miraj,
Si incet ma apropii, incerc sa-mi fac curaj
Petrec cu tine clipe, captat de anturaj, ca un copi, rosu pe obraji
Sarut inocent, strangere de mana, ma priveai pe furis precum o cadana
E un pastel de sentimente in mine, care ma indeamna ca sa fiu cu tine
Ma trezesc intr-o lume noua, inima imi bate, precum una noua
O sa ma leg de tine pentru o viata intreaga.....o sa raman cu tine, imi esti cea mai draga



Din toate fetele din lume doar pe tine te-am iubit,
Ca doar tu ai reusit, sa ma faci fericit
Acum esti departe rau
Ai ramas o umbra in sufletul meu...


Sunt cosmarul limbajului perves, fiind ca dau cuvantului un alt inteles
Sunt cosmarul firilor tacute, fiind ca le ofer, doar clipe placute
Sunt cosmarul prostului fericit, fiind ca-l iau la baza, practic nu-l inghit
Nu-nghit nici o alta zdreanta, dar in caz ca ma intrebi iti zic ca-i dau o sansa
Sunt un fel de pasionat de viata, ca si Alan Poe, vad totul in ceata
Si imaginea unor suflete bolnave...care umbla-n noapte ca niste epave
Care spera, dar parca amutesc, ca nu le apare un mesaj ceresc
Si coboara spare abisul grotesc, asa eu am ajuns sa nu te mai iubesc


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!