Freestyle pe hartie

0 Comments
  Anul trecut in Ianuarie, imediat dupa Revelion, sarbatoarea aia in care tineretul bea mai ceva ca la o zi de nastere unde duce un cadou de 5 lei si pagubeste de cel putin 50, unde oamenii mananca de parca ar veni Armaghedonul si nu noul an, ca sa moara macar satui, am descoperit ceva nou pe iubitul nostru Youtube si anume un beat aruncat pe net si o provocare numita "Leapsa" intre raperi, in care fiecare raper face un freestyle pe beat si apoi da mai departe altui raper sa faca acelasi lucru. Primul care a inceput a fost Deliric. Am un mare respect si admiratie pentru acest om, pe numele sau real Razvan Eremia. Tin sa precizez inca odata celor ingusti la minte, care afirma ca muzica rap presupune depravare si f...t femei, injuraturi si multi derbedei, ca acest "baietas" a luat bacalaureastul cu 9,17, o nota pe care multi dintre copiii acestor comunisti doar o viseaza sau presteaza cu plicul ca sa o obtina. In fine, el a scos un freestyle pe un beat "criminal" asa cum ii zice si practic am ramas masca de felul in care el "o da" si cum practic, jocul de cuvinte pentru el e ca o joaca de copii pentru noi. Uimit rau de tot, cum sunt fan declarat si pana la moarte al genului muzical rap, mi-am luat inima in dinti si am scris si eu la randul meu 56 de randuri cu beat-ul ala in cap. Nu sunt raper, nu am o piesa scoasa (inca), dar ma pricep la rime si cred ca asta am demonstrat-o si in postarile anterioare. Am spus ce aveam in gand, intr-un mod mai mult sau mai putin placut, dar pana la urma, a scrie versuri presupune si a transmite ceva, un mesaj cu care altii sa se identifice sau macar sa il simta, sa il inteleaga. Nu am ce sa mai adaug, caci aici nu am o poveste a poeziei, ci un freestyle pe hartie pixelata. Enjoy :)



Cu mainile pe tasta incing butoane, rup la microfoane
Scriu versuri nemuritoare (bai coane) pe beat-ul lui Phane
Dau cu pace celor care fara incetare au scris in continuare,
Miscarea rap nu presupune doar futut femei si depravare.
E un stil de viata, un mod de exprimare,
Cam dur ce-i drept, cu mesaje ascunse dupa cuvinte jignitoare
Insa, nu-s multi cei care ma asculta si care ma inteleg
Ca incerc sa le deschid mintea prin cuvintele pe care le leg
Dar, nu ma opresc din scris, dau versuri cu nemiluita
Iti tremura incheietura cand m-auzi de zici ca te-a lovit artrita
Fac versuri din suflet si cert foaia cu pixu',
Cand ma transpun in lirici noi si trec odata pe an in barca Styxu'.
Poate ca nu sunt bun dar, spre deosebire de voi nu scriu pe bani
Si raman cu sufletu' impacat ca rimele mi-au dainuit peste ani.
Nu halesc cocalari fomisti care-si dau cu parerea
Ca suna comercial sau underground, ca din asta ne facem averea,
Sunt clasic ca Slavici si bag la greu ca Nichita,
Atat de mult verde ca ajung sa ma-ndobitocesc ca vita
Am, 10 ani in spate de cand ascult muzica rap
Si alti 5 in care am scuipat in rime tot ce-am avut in cap,
Haterii s-au pus pe mine precum curvele cu gura pe pula
Acum toti au ciocu' mic vazand ca am ajuns mare figura.
Ca storc cuvinte grele, ca intorc sensuri intr-un mod caterincos
Nu port haine de firma si in club nu o ard ca un pizdos.
Salut curvele cu gura plina care tin sus stacheta
Ca nu din cauza banilor ci pentru ele se invarte planeta
Tinem punmii stransi ca in ei ne punem baza si paza
In fata greutatilor care ne apasa tot timpul umerii si viata, AUU
Nu latru ca spartanii si nu tin cu Dinamo ca sunt din Craiova
Cetatea din Banie mi-e casa si iau in pula capitala
Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu bucurestenii
Dar toti cacatii emigrati acolo o dau in tupeu si pretentii
Nu-mi uit soiu si respect locu' in care m-am nascut    
Nu ca puii de morometi care au plecat la oras cu oile la pascut
Sunt la inceput de drum, merg cu vantu-n fata ca Bitza
Dau de aceeasi tarfulita cu codita cand ma fac beat crita
Si, imi repet mereu acelasi gand in gand curand
Ca nu voi da inapoi in viata oricat de greu ar fi nicicand.
Nu ma aplec nici, cand sabia da sa taie
Cum nu ma aplec ca manelistii care se scarpina ca au paduchi la coaie
Nu e, un secret ca aseara baietii ti-au futut nevasta
Cand tu te lalaiai la concerte si strangeai teancuri cat casa
Facand aceste versuri, constat cu stupoare
Usurinta cu care imi vine fiecare idee fara sudoare
Si da, scriu, scriu cum nu am mai facut-o vreodata
56 de randuri, tati, navighez printre ele ca o fregata
Si nu a lui Basescu sau a altor tirani ai tarii
Care perturba stabilitatea si echilibrul starii
Mai am cateva de zis, de scris si voua de promis
Ca mereu am sa ma spovedesc celor de care nu m-am dezis
Inchei strofa cu ultimele ganduri printre randuri
Facute din franturi ale unor amintiri pe care le indur
Un dur, ca soldatul in prima linie de sacrificiu
Iti tai respiratia cand te vizez la gat cu briciu
Dau la randu meu Leapsa cui mai are ceva de zis
VERS e pseudonimu si sub el cu drag v-am scris...





You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!