Regina balului....varianta personala

0 Comments
  Salutare dragilor, stiu ca de doua saptamani nu am mai dat vreun semn deoarece am fost plecat din tara. Materialele au ramas acasa iar vacanta suna prea bine la ureche cat sa ma mai gandesc la scris. Sunt nevinovat, pedepsiti-ma!!! Inchid paranteza si revin la ideea postarii de azi. Are oarecum legatura cu evenimentul la care o sa ma duc in weekend, la Cluj, un eveniment al tinerilor supravietuitori de cancer unde merg cu drag si ii consider ca o a doua mea familie. Inspiratia principala vine insa de la o piesa aparuta prin martie, o piesa pe care o indragesc foarte mult poate si dupa cum spunea unul din compozitorii melodiei, "Fiecare vrea pe cineva care e cu altul". Da! Si eu vreau pe cineva care e cu altul... . O plac cam de vreo 2 ani si jumatate, cam mult. Este din alt oras, nu dau nume, zic doar Kuie Marma. Stiu ca o sa o vad in weekend la Cluj, stiu ca evenimentul o sa fie asemenea unui bal, piesa imi place si o ascult cu drag oricand (pentru curiosi piesa se numeste Regina Balului - Criss Blaziny & Rashid), asa ca nu mai fac alte introduceri si las versurile sa curga asa cum gandurile mele rulau in cap atunci cand am scris aceste versuri:
 

Vreau pe cineva ca tine ca sa-mi fie aproape
Simt ca esti speciala insa tu esti prea departe
Tre' sa spun ce simt insa parca-mi piere glasul
Cand apari in peisaj parca se opreste ceasul
Da,da,da...vreau sa fii a mea
Impreuna doar cu tine, pot sa-mi continui viata
Vreau sa te fac sa razi, vreau sa ma iubesti
Insa eu nu pot fi sigur ca asta iti doresti
(ce sa fac daca m-am indragostit de tine)
Vreau sa te tin in brate, din noapte pana-n zori
Dar te tine altul si cu asta ma omori...



R : Stiu ca nu ai cum sa fii a mea
     Dar mai stiu ca sincer te iubesc,da,da,
     Daca eram in locul lui
     Iubita mea, te luam pe aripile vantului
     Eu pot sa-ti dau ceea ce-ti doresti
     Cand vad ca razi, atunci parca straluceti
     Ca tine nimeni alta
     Nu te-as da la schimb cu alta
     Nu mai vreau nimic pe lume
     Doar sa porti pe al meu nume



Pot sa fiu al tau, ti-as face orice capriciu
Cheama-ma si vin, macar lasa-mi un indiciu
Las in urma tot, o sa renasc prin tine
Amandoi pe-o barca, undeva in Caraibe
Tu...si ochii tai albastri
Fac invidiosi si pe cei mai de sus astrii
Seara am sta noi doi pe balconul de la casa
La fel precum Tristan, ai fi Isolda mea frumoasa
Din pacate ce-mi doresc, nu o sa fie asa
Insa eu tot mai sper ca poate o sa vrea
Ea este lumina, de care am nevoie
Sa ies din intuneric, cum a iesit din arca, Noe




R: Stiu ca nu ai cum sa fii a mea
    Dar mai stiu ca sincer te iubesc,da,da
    Daca eram in locul lui
    Iubita mea, te luam pe aripile vantului
    Eu pot sa-ti dau ceea ce-ti doresti
    Cand vad ca razi, atunci parca straluceti
    Ca tine nimeni alta
    Nu te-as da la schimb cu alta
    Nu mai vreau nimic pe lume
    Doar sa porti pe al meu nume




Tot ce e frumos, dureaza prea putin
La fel precum visez, ca impreuna o sa fim
Ca plutim, ca fugim
Ca iubim, ne dorim
Ca pana la final, sa nu ne amagim
Insa eu te las
Sa pleci din lumea mea
Du-te unde vrei, in bratele altuia
(chiar crezi asta ?)
Iarta-mi minciuna
Pana am sa mor, te voi iubi intotdeauna
(Mereu vei ramane in inima mea)



Si ma gandesc cum ar fi, daca m-ai iubi
Si daca n-ai fi, in bratele lui
Ai fi a mea si ai fi lumina cerului



R: Stiu ca nu ai cum sa fii a mea
    Dar mai stiu ca sincer te iubesc,da,da
    Daca eram in locul lui
    Iubita mea, te luam pe aripile vantului
    Eu pot sa-ti dau ceea ce-ti doresti
    Cand vad ca razi, atunci parca straluceti
    Ca tine nimeni alta
    Nu te-as da la schimb cu alta
    Nu mai vreau nimic pe lume
    Doar sa porti pe al meu nume








You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!