Milica

0 Comments
   Asta vara, am terminat facultatea. Da frate, sunt inginer!!! Dupa ce am prezentat licentele si am primit notele aferente "operelor" noastre ingineresti, fiecare si-a vazut de viata lui. Sunt putini care au mai pastrat legatura, poate ca si din cauza ca au nimerit ca si colegi la master. Vacanta incepuse cu un nou statut in societate, fiecare a plecat fie la mare, fie la munte, fie la UNTOLD, un festival unde au venit cei mai tari frecatori de platane sa ne bubuie timpanele si unde tinerii se descreiereaza cel mai rau, fara vreo supraveghere parentala. Spre bucuria mea, eu le-am bifat pe toate, dar nu va plictisesc cu fiecare aventura din aceasta vara ci trec direct la subiect. Am mers la Cluj cu tinerii supravietuitori de cancer despre care     v-am povestit anterior si am prins si festivalul UNTOLD. Mi-am facut prieteni noi, atat romani cat si straini. Oameni de treaba strainii astia, nu ne urasc chiar toti. Cum Fortuna ne-a zambit frumos, la aceasta mini-tabara ca sa ii zic asa, au venit si fete, spre deliciul baietilor. Printre aceste fete se afla o sarboaica ce purta numele de Milica. Cica romancele sunt frumoase. Nu zic ca nu sunt, ca ma bate iar Karma si as manca cu polonicu', dar incurajez poporu' masculin sa viziteze Serbia, Macedonia si ce alte tari mai sunt pe langa ele. Aceasta Milica avea ceva ce eu RAR vad la o femeie. Ea are undeva la 25 de ani, dar sunt femei care trec de ambele tinereti si nu reusesc sa aibe sau sa fie asa cum este aceasta reprezentanta a sexului frumos. Era plina de mister, nu puteai sa o citesti, cel putin nu la prima incercare. Avea ceva in privirea ei, ceva ce te hipnotiza pe loc, o privire patrunzatoare in fata careia nu puteai sa ai reactie. Avea gesturi fine si miscari degajate, un corp subtire si atragator ce ar umple de invidie multe obsedate de silueta.Ma intriga!!! Imi aduc aminte ca vorbeam seara la o tigara in fata unui camin si simteam ca imi tremura vocea si ca trebuie sa imi calculez fecare cuvant sa nu ma fac de maro in fata ei.Vorbeam in engleza, limba comuna pentru noi, ca nici sfantul Xenu nu poate sa ma invete pe mine sarbeste. Glumeam mult in seara aia, dar parca orice gluma spuneam mi se parea total idioata si ca ei nu ii place si uite asa m-am facut de stiti voi ce, desi se zvoneste ca fac glume bune. Ea insa radea. Spunea ca sunt un pic nebun (avea o mica dreptate acolo, eram nebun dupa ea in momentul ala) si zambea cum eu nu am vazut vreodata pe cineva sa o faca. Avea un zambet cu subinteles, interpretabil, de felina care te poate ataca si rapune fara macar sa scoata o gheruta. A doua seara, eram cu totii la cazinoul din Cluj, la un cocktail "ca faraonii", cum spun niste prieteni si imi aduc aminte ca mi-a zis ceva, nu stiu nici pana in ziua de azi ce, deoarece eram pierdut in neat. Ma uitam la ea, dar nu aveam nici o reactie. Practic nu miscam. La un moment dat m-am trezit ca din vis si ca un pampalau am pus clasica intrebare de prost : "A? Ce ai zis?". Atunci s-au prins si ceilalti ca tipa imi picase cu tronc. Da, eram cum s-ar zice, topit dupa ea.Am fost tachinat o vreme de o alta fata, culmea, tot Milica o cheama, dar este mai mica, simpaticuta si foarte de treaba. Sunt curios daca o sa vina acum la Cluj, in weekend. Oare o sa mai am aceeasi reactie? Mi-a trecut? Sper ca da, altfel iar ma uit in gol ca la o foaie goala de examen. Am scris pentru ea niste versuri. Versuri care o descriu asa cum o vad eu. Nu sunt multe, dar sunt ale ei, pentru ea. I le-am aratat dupa ce le-am tradus in engleza. A fost incantata si asta din nou m-a bucurat. Va invit sa cititi cele cateva randuri dedicate ei. Am o presimtire ca la urmatorul articol schimb putin registrul, ca prea am dat-o numai in siropoase si mai abordam si alte teme. Ca stiu sa mai compun si altceva, nu numai poezii de dragoste cum spun unele persoane. Pana atunci, enjoy!!!

                         MILICA

Cu un farmec feminin si o privire ce imi da fiori
Daca ma atingi in noapte, asa-nlemnesc pana in zori.
Misterul ce te defineste, ma intriga tot mai tare
Cand nu pot sa te citesc si distanta dintre noi e mare.
Silueta fusiforma, miscarile line si pline de tandrete
Simtul ratiunii-mi fura si ma lasa fara de blandete.
Mersul tau cu pasi lini, deseneaza un drum frumos
Cursul vietii ti-l urmez, ca un copil tot mai curios.
Caracterul si feminitatea, vocea si senzualitatea
Toate ma coplesesc pe loc, si-ti daruiesc eternitatea!


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!