Pe o linie erotica

0 Comments
     Ne intoarcem un pic mai in prezent pentru ca nu mai aveam rabdare sa public si articolul asta in care abordez lucrurile intr-o linie, sa zicem....erotica. Vara asta, dupa cum am mai spus, a fost vara cea mai frumoasa a tineretii mele tinere de pana acum. Am cunoscut oameni noi, am incheiat unele prietenii si nu ma plang de asta, am terminat facultatea, am tot colindat prin tara etc. Cunosc o fata si sper sa ma ierte daca citeste articolul asta, dar mai degraba as numi-o femeie, care sincer imi inspira multe si ma inspira cu multe. Femeie nu pentru ca e maritata la casa ei cu copii si baticul la cap, ci femeie prin atitudine, prestanta, eleganta si inteligenta. Aceasta reprezentanta a sexului frumos, o felina pe doua picioare cu privire inselatoare care te ademeneste spre cele mai frumoase pacate, este ceea ce cred eu ca un barbat are nevoie ca sa se definitiveze ca om. Iubeste dar poate sa si urasca, domina dar ii place sa fie si protejata, mangaie dar poate sa isi infiga gherutele oricand daca o denaturezi. Ne stim de ani buni, eu inca aveam muci la nas cand ea era o tanara domnisoara dupa care salivam in zilele de vara cand isi descoperea trupul asuprit de caldura si printre acele haine estivale incercam sa ii ghicesc formele, nu exagerate, dar destul de proeminente si conturate intr-o estetica pacatoasa pentru o minte cucernica. Intr-o zi i-am spus ceva de genul: "N-ai inhibitii si ce vorbim de scoala / Ai tai vor sa iei diploma, dar tu esti profesoara". A inceput sa rada. A inteles la ce ma refeream. Nu avea cum sa nu ma aprobe pentru ca amandoi stiam ca am dreptate. DA!!! Si noi mai avem dreptate cateodata, dar uite in ce situatii. Daca ii nimeresti acel HOT SPOT cum ii zic eu, poate sa fie genul de femeie pe care o doresti in fiecare zi, in fiecare noapte si nu conteaza ca te face terci, atata timp cat e cu tine, te domina sau nu, bucura-te ca esti in atentia ei. In restul timpului e un tovaras adevarat de pahar, de golaneala, un foarte bun sfatuitor, prieten si, dupa cum i-am zis eu, in fiecare zi o sursa de inspiratie. Au fost momente cand o doream si eu, de aici intelegeti ce vreti. Ma uitam la ea ca un copil la o dragoste imposibila pentru o tanara adolescenta care e prea mare si cu care adormeai in gand noaptea in speranta ca poate o visezi. Mai glumea cu mine, eu cu ea si cateodata ma gandeam cum ar fi sa se intample odata tot ce ne debita mintea atunci. Suntem buni prieteni si acum. Chiar si dupa ce mi-a citit versurile pe care i le-am dedicat, in secret, discret, fara ca la ceva sa ma astept. Nu zic ca nu mi-a cerut sa ii scriu o poezie, dar si asa am facut-o din placere, am scris cu drag pentru ea, chiar daca versurile sunt mai picante sa zic asa, ea a vazut frumosul din ele si a apreciat foarte mult. Pe langa faptul ca mi-a confirmat acest lucru, s-a vazut si in expresia chipului ei cand citea fiecare vers in timp ce imi zicea cu zambetul pe buze "tampit esti". Ea e una din "mami" ale mele. Da, am mai multe "mami" si nu faceti confuzia cu "mama", datatoarea de viata careia ii sarut mana ca m-a nascut si m-a cresct sa ajung asa cum sunt acum. Si cum am ajuns la finalul articolului, ca deobicei va las sa va delectati cu versurile scrise pentru "mami", a carei identitate ramane secreta pentru ca asa e frumos, asa suna frumos, asa vreau eu, cred ca asa vrea si ea si pentru ca pana la urma versurile sunt cele pe care voi trebuie sa le apreciati. De muze ma ocup eu ;). Enjoy !!!



Si uite asa ne bem cafeaua,
Eu sting luleaua,
Tu picior peste picior
Se incinge canapeaua.

Totu' se face-n soapte,
Ne cufundam in noapte
Cand te dai usor pe spate
Si ma tragi indeaproape(...)

................................................................

Te rostogolesti usor
Si nici ca-ti pare rau,
Daca te dezbrac in zor.
Te strabate un fior...

In nici un caz nu m-as grabi
Cand te vad ca-ti sticlesc ochii,
Ne jucam ca doi copii
Pana cand se ivesc zorii.

................................................................

Stiu ce-ti place, stiu ce vrei
Asternutul ne-ofera multe idei
Ca suntem noi doi, sau o facem in trei
Tu sigur nu esti ca celelalte femei

................................................................

Te mangai incet, ma musti de gat
Te fac sa tresari asa incat
Fusta aluneca incet pe coapse
Nasturii cad de pe hainele trase

Tremuri toata si te lipesti de mine
Intre picioare ma strangi
Pulseaza sangele-n vine
Te patrund usor, stii ca nu-ti dau pace
Te ling, te ating si asta iti place
Simt cum respiri, inima-ti tresare
Te trag de par, tu tipi tot mai tare
Si te termini usor, eu zambesc increzut
Ma uit la ceas, noaptea abia a-nceput

................................................................


Orele trec, paharele-s goale
O sticla de vin ne sta la picioare
Ruj pe chistoc si mai mult pe camasa
Tu la mine in brate nicidecum ca-ti pasa
Ma strangi de buza cu dintii usor
Treci peste mine un singur picior
Si stai deasupra, te misti incet
Te cuprind de talie ca un corset
Cu un sincron perfect, te unduiesti lasciv
Te asezi pe mine, ca o nota pe portativ
Schitezi un gest, stii ca nu-mi dai pace
Ma strangi, ma zgarii si asta imi place
Se termina totul, zambesti increzuta
La ureche-mi soptesti "O noapte placuta!"







You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!