La o vorba in Il Forno

2 Comments
 
  
  Anul acesta l-am inceput cum nu se poate mai bine. Firma ce IT pe care eu si inca doi prieteni vrem sa o punem pe picioare ia contur, am parte de mult mai multa liniste fata de anul trecut in ceea ce priveste activitatea mea zilnica, m-am apucat si de cantat in timpul liber, am alte cateva idei pe care vreau sa le vad concretizate anul acesta siiiii... m-am ales si cu cateva kilograme in plus.  De parca nu era deajuns ca puloverele mele incep sa faca burta am fost chemat de catre Daniel Botea , omul care ma mai scoate din pestera sa mai socializez si eu cu alti oameni in diverse locatii, sa particip la primul meu blog meet la Il Forno Pub&Grill, o locatie unde cuvantul "pizza" e pe buzele tuturor si da, au cea mai buna pizza din Craiova.

  Nu am mancat insa pizza ci surpriza a fost una mult mai mare. Noroc ca am avut haine largi pe mine. Primul deliciu a constat in muschiulet de porc cu sos alioli. 


Sincer, eram satul de carne de porc dupa sarbatori dar sosul alioli parca mi-a redat pofta si nici pana acum nu stiu de ce nu am luat farfuria acasa. DELICIOS!!! Mi-am adus aminte sa mai vorbesc numai dupa ce chelnerita a luat farfuria goala de la masa si atunci am inceput sa vad iar persoane in jurul meu.  Avand pauza de respiro, timp in care am fumat una din ultimele mele tigari (da, ma las! sper...) si mi-am mai expus insanitatea prietenului meu, Barbosul, am putut sa imi adun puterile pentru felul doi si anume paste linguni cu fructe de mare.


  Ce daca e duminica seara, afara ninge iar soricul meu se ingrose? Cum sa refuz farfuria de mai sus? Mi-am pastrat totusi manierele si am mancat ca o bestie dresata.
  A urmat apoi o specialitate cu peste (care nu te bate) si anume somon in crusta picanta de portocala. Nu am mancat niciodata somon pana atunci dar acum inteleg de ce este atat de apreciat si umple stomacul cu un gol in buzunar.


In final, ca nu pleci fara ceva dulce la bord, am avut parte de clatita speciala cu bezea.


  Daca v-am facut pofta si cuiva ii ploua in momentul de fata in gura, haideti sa ii multumim cu totii domnului Giani, care ne-a pregatit cu mult drag deliciul descris mai sus si care m-a trimis acasa mai mult rostogolindu-ma decat pe picioarele mele. Nu regret nimic! Am savurat totul cu placere!
  Si cum ati fost obisnuiti si pana acum, va las sa va bucurati si de cateva versuri pe care le-am scris inspirandu-ma din experienta de la Il Forno. Enjoy!

Imi place sa degust o mancare cu gust
Si daca nu s-a fermentat merge si putin must
Scot furculita, se ascute cutitu'
Iau prima inghititura, las deoparte rumenitu'
Si nu imi pasa ca se lasa scaunul cu mine
Cum sa las neatins un asa meniu? Retine,
Ca nimeni niciodata n-o sa poata sa m-opreasca
Din halitul de friptura cu o sticla de Feteasca.
Ma sterg discret, astept felul doi
Sunt doar eu si farfuria nimeni altu' intre noi
O luam de la capat... savuram cu pofta
Mai degustam din vin sa nu se-ngroase artera aorta
Din spate chelnerita: "Va mai torn un pahar?"
Da, te rog, fii draguta si mai adu si mustar!
Vine mustaru', se umple si paharu'
Dau carnea prin el in timp ce canta si cobzaru'
Invidiosii ar zice ca asa ne facem grasi
Eu zic frate ca noi suntem in degustare niste asi.









You may also like

2 comentarii:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!