Iar atunci....

0 Comments
  Dragii mei, astazi o sa vorbim putin despre persoana mea. Cam narcis sunt, nu? Multa lume are impresia ca cunoaste alta lume dupe felul cum aceasta arata, se comporta si mai ales dupa cum vorbeste, inca de la prima intalnire. Aici nu ma refer ca si idee de date, ci intalnire de genul ne cunoastem prin prieteni comuni la diferite ocazii la diferite pahare de bautura. Dar pe mine nu prea ma intereseaza acest aspect decat daca are legatura cu mine. Bine, ca si aici ma intereseaza putin spre deloc, asta e alta poveste. O sa vorbim despre acest lucru, dar centrat pe imaginea si persoana mea. Multi au impresia ca la 19-20 de ani, chiar si mai mult, pot citi oameni si caractere, pot sa isi dea seama de "anumite treburi", inainte ca aceastea sa se intample. Eu spre exemplu, am intalnit persoane pentru care la prima impresie eram pervers, rau, nesuferit, bun, romantic, fatalau, inteligent etc. In unele cazuri, pentru ei, am ramas la fel, in alte cazuri par un alt fel de om dupa ce am mai schimbat doua trei idei. Multi ma considera la fel si nu intr-un mod placut sau tocmai placut mie. Cica ar trebui sa nu iti pese. Cred ca si eu am aceeasi parere, dar vorba aia "Cainele latra, ursul trece, dar cateodata se mai opreste sa le traga la mufa". Nu stie nimeni sau multa lume cum sunt eu, ce gandesc, de ce gandesc asa si de ce fac asa. In primul rand, e viata mea!!! Daca ascult muzica rap, injur, vorbesc plastic si cu dublu sau triplu inteles, asta nu inseamna ca atat ma duce capul. Cat o injuratura spusa la betie sau cat un manelist fara instrumental. Daca ma imbrac old school sau mai sarac, nu pentru ca nu imi permit, dar poate asta e stilul meu. De ce m-as imbraca la camasa cand ma duc la bere? De ce sa am "aifon", daca ma descurc si cu Alcatel. Poate ca ma pliez si eu dupa situatie si nu vorbesc inteligent pentru ca imi e frica de faptul ca trebuie sa iti mai explic odata acel lucru pe inteleseul tau. De ce sa iti vorbesc frumos cand tu nu o meriti? De ce sa te tratez ca pe o doamna cand tu esti o curva penala? Iti ascult sfatul si il iau in considerare daca eu consider ca e benefic pentru mine, nu pentru ca esti tu cu o mentalitate comunista si ca asa ai facut si tu si pentru ca asa pare negrul mai alb. Nu trebuie sa arat nimanui ce stiu, cat stiu, de ce si cum fac un lucru decat atunci cand vreau eu sa dovedesc ceva. Sunt situatii cand parerea mea nu conteaza pentru ca eu sunt prea mic, sau eu nu stiu, ca pe mine "nu ma duce", iar la final se ajunge la ideea sau parerea mea. Evident ca nu s-a auzit cand eu am propus initial. In fine, nu vreau sa ma cunoasca multa lume sau asa cum sunt eu, decat cei pentru care contez si conteaza pentru mine. Pentru restu, vreau sa fiu un mister care te invaluie ca ceata si daca nu calci pe unde trebuie, te afunzi in fertilizant. Am scris cateva idei despre mine, nimic special, dar am simtit ca trebuia spus si ca sfat pentru micii Nostradamus : Nu mai vorbiti aiurea ca sa va bagati in seama, nu o mai ardeti in impresii ca sa pareti destepti si tineti cont de orice, ca unele lucruri sunt clar spuse fara a rosti vreun cuvant. Oricum, prea multa vorba in articolul asta pentru cateva versuri. Nu prea vrbesc despre mine, multe se vad, asa ca sa lasam versurile sa vorbeasca.


Iar atunci cand moartea ne va desparti
Aminteste-ti lucrurile bune care au fost si ce va mai fi.
Tine capu' sus si nu clipi
Ai curaju' sa zambesti chiar si in fata mortii.


Nu vreau sa ma gandesc la trecut, stiu
Nu am fost copil model si nici acum nu am cum sa fiu,
Anii au trecut, au lasat in urma urme
Unii mi-au facut in viata bine, altii au facut spume.
Nu vreau sa ma gandesc ce-mi rezerva viitoru'
Plec la drum cu vantu-n fata, altii cu fuioru'.
Nu vreau sa am prieteni falsi, stii ce vreau sa zic
Sa-mi puna piedica mereu atunci cand ma ridic
Nu vreau sa ma cunosti doar ca un simplu pusti
Sa critici vinu' bun fara macar sa-l gusti.
Nu vreau sa am avere, bani si o femeie
Care vrea cadou masina si casa la cheie.
Nu vreau sa plec certat cu mine de pe aceasta lume
Si vreau ca la inmormantare sa ma stiti de nume.



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!