Lumea mea

0 Comments
   Fiecare om traieste cateodata in lumea lui. Acel loc unde el isi aduna gandurile sa si le puna in ordine sau se relaxeaza, se izoleaza de ceilalti fie ca a fost candva ranit sufleteste sau pur si simplu are el chef sa fie lasat in pace. Unul fumeaza, altul bea, celalalt canta sau da in cap, iar altul mai scrie si versuri cu tenta de rap. Nu m-am abtinut sa nu fac o rima :). Dupa cum puteti vedea, lumea mea presupune muzica si versuri. Atunci ma descarc de nervi, parca berea are alt gust, ma incarc cu energie si imi da putere sa merg mai departe. Scriu de placere, cum zice si Tudor Sisu "vreau sa fac poezie din placere nu muzica de foame". Scrisul e acel loc preferat din mica mea "lume" in care ma refugiez cateodata cand afara e prea multa galagie. Ca place la lume sau nu, asta e! Nu ii poti multumi pe toti. Important e sa iti placa tie ce faci si sa simti ca ai transmis ceva printre acele versuri care vai, uneori au cuvinte din acelea urate si golanesti si...tinerii din ziua de azi!!! Spre deosebire de declaratiile de dragoste sau poeziile siropoase anterioare, unde vrei sa placa la destinatar ca atunci sa fii si tu multumit, aici e vorba de altceva. E vorba de substratul din vers, mesaj, exprimare, nu toti se ridica la puterea de intelegere, dar important este ca tu ai transmis ceva ce are sens. Revenind la lumile noastre, ca deraiai ca CFR-ul pe fusul orar, mai jos am pregatite pentru voi cateva versuri ce vin din lumea mea, cum ma joc eu cu cuvintele si cum se reflecta uneori acestea pe unele persoane din jurul meu. Asa ca, fara sa o mai lungim :


Uite cum iti scriu frate
Leg doua vorbe cu trei rime-n spate
Hai sa mai turam o strofa ca motoarele turbate.
Tot ce scriu aici, e pura fictiune
Si ma trezesc din lumea mea cand ma mai trece cate o mictiune.
Caterinci sau vorbe goale,vorbe grele, poate doare
Ca nu dau nume cand atac, dar tu te simti, oare?
Cine stie poate maine, intelegi ce vreau sa spun
Si ma ocolesti pe strada ca tiganu' pe sapun.
Trag un pix si o coala alba, ca sa mai rulez de zor
Cateva rime speciale, semnate Versuri din folclor.

Ia-mi ce vrei, dar lasa-mi mie,
Placerea de a scrie o poezie,
Sa leg cuvinte intr-un vers
Sa colorez cuvantul sters.


Si iata-ma pe strofa doi, asta este pentru voi
Va pictez in rime simple, precum caru' tras de boi.
Nu m-astept sa intelegeti
Flegma-n gat ca sa va dregeti
Tari in club cu berea-n mana, va purtati ca tampii
Mari smardoi ce sunteti, care nu bat decat campii.
Nu ca m-as uita urat dar parca sunt de speriat
Cand ma leg de toata lumea ca vocalele in hiat.
Nu ca sunt un hater, am si eu defetu' meu
Acela ca sunt sincer si spun pe fata mai mereu
Ce gandesc ca nu mi-e frica, adevaru' doare tare
Si cu asta am iesit, eu va pup si la mai mare!!!



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!