Alina M. (Pana de memorie...continuare)

0 Comments
 "Cred ca e vorba de unul din acele momente in care eram cuprins de sentimente frumoase pentru o fata care sta in alt oras, dar nu mai dau detalii pentru ca stric ideea articolului urmator." Parca asa scrisesem in articolul precedent si a ramas ideea de a continua in urmatorul. Nu sunt un pasionat al blondelor, personal prefer brunetele si roscatele, petnru ca roscatele....OOOOOO,DA!!! Asa, cum ziceam, nu sunt eu adeptul fetelor cu parul balai, dar ea e una din putinele care mi-au ramas pe retina. Cand am cunoscut-o era o fata inocenta, lucru care se putea citi usor in privirea ei. Avea parul cretuliu, lucru care nu pot sa zic ca imi displace, corpul fusiform, iar ochii mei patinau frumos pe formele ei. Era vara lu' 2012, cum zice Krem, un fain MC. Trebuia sa mergem intr-o excursie in Delta Dunarii, intr-un complex foarte tare. Acolo am avut parte de o vacanta beton, cum zice Dorel a lu' Santier, de departe cel mai frumos lucru a fost cunoasterea acestei persoane.(Ok, recunosc, am fost si la striptease, asa ca decideti voi ce a fost mai captivant :)) ). Nu stiu ce am vazut atunci special la ea. Poate am fost atras de naivitatea ei frumoasa, de inocenta pe care o emana si iti oferea incredere si caldura prieteneasca atunci cand aveai nevoie. Am inceput usor, usor, sa nutresc o simpatie destul de frumoasa pentru ea, care apoi a devenit apasatoare si m-a bantuit ceva timp. Atat de tare m-am c..at pe mine cand am vorbit cu ea, incat nu mai imi aduc aminte ce i-am spus atunci cand am ramas in sfarsit cu ea singur in fata cabanutei ei. Stiu doar ca in acele momente chinuitoare pentru tanarul sugrumat de emotii, tatal ei a sunat-o fix in secunda in care eu eram in mijlocul unei propozitii balbaite a carei idei dracu' o mai tine minte, insa imi aduc aminte ca a intrebat "Ce facura Pandurii?". Da, e sau era fana a echipei de fotbal Pandurii Targu Jiu. A fost amuzant momentul pentru mine, dar nu suficient cat sa imi risipeasca toate emotiile. Am stat de vorba ceva timp si am apreciat modul ei frumos de a ma refuza. Nu mi-a picat bine refuzul, evident, dar in schimb am plecat de acolo cu zambetul pe buze. Daca era sau nu zambetul meu, asta nici eu nu stiu sigur. I-am spus ca pana plecam din Delta ii voi scrie o poezie. Ii plac poeziile din cate mi-a spus si in prezent inca mai are acea foaie pe care am scris niste versuri, copilaresti zic eu, dar pe care le tine in cutiuta ei cu lucrusoare importante, lucru pe care il stiu tot de la ea. Frumos, apreciez. Timpul a trecut, insa nu si simpatia mea pentru ea, care era cat pe ce sa se transforme intr-o dragoste imposibila si cum ziceam in articolul precendet, sa dau in acea blegime masculina. Am tot incercat (nici eu nu stiu de ce) sa o conving cu vorbe frumoase, cu ganduri, cu stari de fapt, Sf. Xenu mai stie ce imi mai trecea prin cap atunci, dar in zadar. Topit fiind, refuzul nu il acceptam. Incetul cu incetul incepeam sa inteleg ca nimic nu poate fi intre noi. Distanta, cum a zis si ea prima data, era un impediment foarte mare, iar eu cu asa ceva nu aveam de gand sa ma mai frig(Da, am fost impreuna cu o proasta de la distanta). Poate nici nu ii placea de mine, fizic vorbind, dar sa mai vorbim de restul aspectelor? Frate, cat am tinut la fata asta, nu ii doresc vreunui putzalau sa o pateasca. De la o simpla poezie infantila si fara mare noima, am ajuns sa scriu ceva ce avea sa para asemenea unui suflet trist si ravasit a carui durere sigur va fi semnalata de orice cititor. Vad si eu o schimbare atat in sentiment cat si in exprimare si faptul ca accept ca niciodata ramane NICIODATA. Am ingropat orice speranta, am uitat ce am simtit sau cel putin nu mai simt ce am simtit. Au ramas doar aceste doua variante de poezii, date de trecerea timpului si cateva poze pe care le facem o data sau de doua ori pe an cand ne intalnim sa vedem cum si timpul trece peste noi. Poze sunt din fiecare an si abia astept sa fac comparatia dintre 2012 si 2022 :)). Alina, daca citesti acest articol, sa nu uiti de pactul nostru cum ca trebuie sa facem cate o poza in fiecare an, tabara sau gala, Next top-model de la noi a plecat :)). Va las sa cititi ambele variante si na...nu criticati persoana, ci constructiv versurile.



Te-am privit cum deveneai cea mai frumoasa fata
Si nu stiam cum sa iti zic, de teama sa nu o fac lata.
Te cautam cu privirea, fara sa zic nimic
Si am adaugat la sentimente, un pic cate un pic.
Ca pe o floare te-am cules gentil, intr-o zi cu soare
Si de atunci am profitat de fiecare
Zi, in care te-am privit, ca pe o muza  ce m-a curerit.
Draguta ai fost, draguta esti
Fie ca plangi, fie ca zambesti,
Fie ca vorbesti, fie ca taci,
Pentru toate astea mie imi placi!

--Dupa un timp...--

Mi-am rupt o parte din suflet si ti-am oferit-o in dar
Am plans cu lacrimi suferinde, sperand sa te mai vad iar
Sa te tin de mana, sa iti sarut obrazul fin
Si umil in fata ta, as fi avut sa ma inclin.
As fi vrut macar o clipa, in brate sa ma tii
Ca si cum eu mai apoi, as fi putut muri.
Privesc o poza ce ne leaga ca mainile intr-o imbratisare
Sa stiu ca tu nu esti a mea, parca nu ii pot a da crezare.
Distanta ne desparte, de parca nu era de ajuns
Ca sufar in adancul firii si mereu plang pe ascuns,
Nu te voi uita vreodata si cu asta eu prevad,
Ca in inima am sa te port chiar daca n-am sa te mai vad...


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!