Rasfata-ti copilul, de la SMYK, in Electroputere Mall Craiova

0 Comments
  

  Pentru cei care au copii sau nepotei ori vreti sa faceti o fapta buna de Paste, aveti ocazia sa ii rasfatati de la SMYK All for Kids Craiova, cel mai nou magazin pentru copii de pana la 14 ani, din parcarea mare de la Electroputere Mall Craiova. 
 

  Ca sa fiu mai precis, magazinul il gasiti pe strada Calea Bucuresti, nr.78 C-D, Craiova 200440, corpul cladire vis-a-vis de Leroy Merlin. Ca si articole gasiti absolut orice isi doreste prichindelul vostru norocos cu reduceri de pana la 50% la jocuri, jucarii, haine, incaltaminte, etc. in perioada 11-25 Aprilie. 


  Pana si mie, ca adult, mi-a fost greu sa ma decid asupra eroilor din copilarie si totodata mi-au trezit multe amintiri turele printre raioanele dedicate celor mici. 


Batman sau Jocker? Aceasta a fost intrebarea.

  Pastele aduce copiilor bucuria de a primi de la Iepuras cadouri sub diverse forme, de la haine la jucarii la tot ce imaginatia lor le poate insufla ca dorinta. 

"Da' se zice ca baietii se maturizeaza mai tarziu
Probabil ca-i asa, uite copilu' pe viu!"

  Asa spun versurile unei celebre melodii pe care majoritatea o stim si pot spune ca m-au nimerit si pe mine. Trezind cateva amintiri, am trecut in vizita si am retrait cateva din momentele copilariei. 



Armele erau printre principalele mele jucarii preferate! :D

  Nu am reusit sa fac poze la tot ceea ce mi-a atras atentia caci altfel legenda spune ca si acum as fi fost tot acolo cu telefonul in mana, contribuind la albumul de poze "copilaresti". Dar va spun, dragii mei, ca la SMYK Craiova gasiti reduceri de pana la 50% la incaltaminte, jocuri, jucarii, LEGO, biciclete, trotinete si alte jucarii pentru exterior. 

                                                        

   Personalul magazinului a fost dragut si mi-a oferit un ursulet caruia inca nu i-am gasit un nume dar are locul lui castigat deja in casa. 


Cam asa au disparut jumatate din speciile dinozaurilor :)) 


Deja ma vad in viitor, incerc sa ma acomodez cu ideea :D

  Bineinteles ca au starnit reactii poza de mai sus, generand un presupus statut patern dar toate la timpul lor. O prietena a mea a spus candva, "Sa fim copii intotdeauna!" si tin sa ii dau dreptate. Cred ca incetam sa mai traim atunci cand moare copilul din noi dar pana atunci, sa traim viata la intensitate maxima si sa ne bucuram de ea precum copiii cand primesc un cadou, in cazul acesta, de la Iepuras. 

  SMYK All For Kids are o experienta de peste 40 de ani in retail, este brand polonez lider pe piata produselor pentru copii, prezent la noi in tara din 2009 si are un lant de 25 de magazine in 18 orase.

  Ca sa prindeti pe ultima suta de metri un cadou pentru prichindel, SMYK Craiova are program de la 10:00 la ora 22:00, zilnic. 

  Spor la cumparaturi si sa ne gaseasca Iepurasul pe toti cu bine! 












You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!