Ciocnim senzational in pahare de cristal

0 Comments

 

  Cand vine vorba de o bauta cu prietenii sau pur si simplu din respect pentru ce am in pahar, mereu am preferat paharele din sticla, geam, spuneti-i cum vreti voi dar nu din plastic sau carton ori ce bambusuri reciclabile mai vezi azi pe piata.

  Cand vine vorba de bauturi fine, gen wisky sau un vin bun, mereu am preferat paharele din cristal si cu ocazia asta va recomand paharele din cristal de Bohemia deoarece, cel putin din punctul meu de vedere, parca bautura are un alt gust, ii da un aspect mai rafinat iar momentul degustarii are mai mult farmec, cunoscatorii stiu de ce.

 Sunt pasionat de paharele din cristal, mi se par ca dau o valoare aparte momentului in care torni o bautura in ele, fie ca esti la un eveniment sau ca esti acasa si petreci cu tine o seara linistita. 

 Chiar sunt de parere ca oricine ar trebui sa aibe in casa, in "garderoba" barului, macar un set de pahare cristal Bohemia, fie ca sunt musafiri la mijloc sau fie ca petreci o seara linistita cu partenerul. 

 Chiar ma gandeam ca in perioada asta, dupa pandemia care a incetinit bunul mers al lumii, au inceput in forta nuntile, zilele de nastere sarbatorite cu prietenii sau alte evenimente importante in viata omului. Ca si sfat, un cadou de genul care sa fie din cristal Bohemia, chiar este binevenit la casa omului. Stiu ca, de exemplu, eu am cateva zile de nastere care urmeaza iar la anul mai multe nunti decat degetele de la o mana si cu siguranta voi apela la unul din articolele de cristal Bohemia. Acum, sincer sa fiu, nici eu nu m-as supara la randul meu sa primesc un set de pahare pe care sa il folosesc cu drag atunci cand petrec un moment special cu o persoana sau am musafiri. Ar sta la loc de cinste si la vedere pentru tot ochiul critic.

 Bautura trebuie rasfatata. Si cum mai bine decat in recipiente de cristal? Orice alt obiect de decor, daca are si o varianta din cristal, este mai mult decat perfect! O scrumiera pentru fumatori, un decanter de vin, un set de pahare, toate sunt necesare unei locuinte, fie ca locuiesti singur sau fie cu familia ori partenerul. 

  Nu uitati, dragii mei! Deja ne gandim unii la masa de Craciun, la onomasticele care urmeaza sau cum spuneam, zile de nastere. Orientati-va catre cristalul Bohemia si va garantez ca nu veti da gres iar surprinsul, ca sa zic asa, va fi multumit de cadoul primit! 

  Nu stiu de voi dar eu am pus ochii pe acest decanter si ma gandesc serios sa mi-l fac cadou :)
Sau cine stie, poate fi chiar al unui prieten drag in viitorul apropiat ori chiar al prietenului tau apropiat daca vei lua un cadoul de o maniera mai rafinata. 

 Cred ca face pereche buna cu paharele de mai sus dar nu va mai dau idei, va invit sa aruncati un ochi pe catalog si sa vedem cat de departe va poate ajunge  imaginatia. 

 Va salut pe toti si sa ciocnim senzational in pahare de cristal!!! 




You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!