Promotional si personalizat de la Goodiebags garantat!

0 Comments

     De mic copil am fost genul de persoana care a simtit nevoia sa fie originala, nu pentru a atrage atentia ci pentru a nu face parte din turma de oi ce mai tarziu a fost denumita "generatia copy-paste". 

  Mereu mi-a placut originalitatea, am simtit mereu nevoia sa imi las amprenta asupra oricarui lucru facut chiar daca nu mi-am asumat meritele. Cum in momentul asta in care scriu acest articol, afara sunt 34 de grade, suntem FIX in toiul verii si ma gandesc cum mi-ar sta bine la o terasa cu o bautura racoritoare in fata si sa pot privi prin ochelarii mei de soare cum gheata se topeste usor intr-un pahar de mojito la terasa.

  Si ca tot vorbesc de originalitate, mereu mi-au placut produsele personalizate pentru ca am simtit ca oarecum ma reprezinta si tot in aceeasi masura am si facut cadouri personalizate oamenilor dragi in functie de caracterul, gusturile si alegerile acestora. 

Navigand intr-una din zilele mele de trandaveala glorioasa pe internet am dar peste materiale promotionale de la Goodiebags. Ganditi-va ca acum este vara si afara sunt cel putin 35 de grade, esti la mare si vrei sa mergi pe plaja imbracat in camasa ta cu palmieri imprimati dar soarele te orbeste mai ceva ca dragostea. Ce ar putea fi mai frumos decat sa ai o pereche de ochelari de soare cumparata dintr-un magazin de produse personalizate

Ceva de genu

  Bine, acum daca as avea si propria marca de ochelari de soare, probabil cumparam si o plaja mai retrasa.
  
  Sunt genul de ochelari simplisti dar de efect. Fara pietre aplicate sau culori care nu au legaura cu sezonul estival. Merg cam la orice eveniment si dau bine cu tricou dar si camasa. 
 
Cu mine merg ceva de genu :)) 


  Da, imi place stilul hip-hop si pentru mine ochelarii de soare sunt la fel de importanti ca adidasii de rapper. Nu mai spun ca am o sensibilitate mai crescuta la ochi si lumina de intensitate peste medie ma afecteaza destul de mult.

  Genul acesta de ochelari imi place cel mai mult si ca drept dovada l-am purtat in primul clip facut la una din melodiile mele. 



  Consider ca ochelarii de soare ar trebui sa nu lipseasca din nici o promotie estivala deoarece stiti si voi ce soare generos avem si o simtim asta pe pielea noastra, la propriu! 

  Griji de voi, dragilor, si nu uitati, ochelari de soare de la Goodiebags sa luati :D 




You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!