Sfarsit de an aromat

0 Comments

 



   Dragii mei, a mai trecut un an. Un an tumultos, cu multe evenimente care nu pot spune ca au adus zambete si bucurie pe fetele noastre. Cu siguranta am trecut si trecem printr-o perioada pe care cu totii vrem sa o uitam cat mai repede si sa revenim la ceea ce candva numeam normalitate. 

  Aflandu-ne in perioada sarbatorilor de iarna, care mai de care doreste sa isi petreaca in liniste ultimele saptamani din anul aceasta, fiecare cautand un remediu de relaxare, fie ca este vorba de cititul unor carti, mici escapade de weekend la munte sau chiar reprize de shopping pentru cei carora le place mereu sa se accesorizeze. Eu anul aceasta am ales o terapie inedita, ceva nou pentru mine care sa ma relaxeze din punct de vedere mental dar care in acelasi timp sa imi dea inspiratia necesara pentru a-mi scrie versurile.

   Este vorba despre terapia bazata pe uleiuri parfumate  si mai exact, am ales sa va vorbesc despre cele de mar, portocala si scortisoara. Principul de functionare, in cazul meu, a fost urmatorul: m-am asezat linstit la masa mea de lucru, acolo unde imi dau frau liber imaginatiei si imi astern cuvintele pe hartie(da, am ramas un clasic, inca mai scriu pe hartie primele variante de poezii inainte de a fi postate), mi-am pregatit vasul ceramic unde am pus uleiul aromaterapie pentru ca mai apoi sa aprind o lumanare sub recipient si hai cu parfumul. 


  Aroma de portocala am ales-o deoarece nu imi iamginez un Craciun sau sarbatori de iarna fara miros de portocale in casa. Imi amintesc cu drag, cand eram mic, mama mereu imi cumpara portocale, atat pentru pofticiosul din mine cat si pentru a pune sub brad, alaturi de alte dulciuri si ce mai cumpara pentru a impodobi copacelul lui Mos Craciun. Imi trezeste asa o stare de nostalgie si imi aduce aminte cu drag de perioada copilariei mele aceasta aroma, drept pentru care in momentul de fata o folosesc ca pe o masina a timpului pentru a ma duce in anii copilariei. 

  Aroma de mar are cam acelasi rol cu cea de portocale doar ca in cazul acesta pot sa extind putin ideea in sensul ca marul este un fruct pe care il consum cu drag tot anul si fie ca il storc pentru suc, fie ca il mananc sau il folosesc ca ingredient la o salata de fructe, vreau sa fie mereu prezenta in viata mea de zi cu zi deoarece imi inspira ideea de stil de viata sanatos, de energie, vitalitate si de ce nu, tinerete vesnica. Cred ca se potriveste foarte bine si merge mana in mana cu aroma de portocala asa ca mai mereu le cumpar la pachet si le vad ca pe magicul duet.


  Sa nu uitam de aroma de scortisoara care, dupa parerea mea, este in luna Decembrie cea mai des intalnita aroma. Pe langa puterile ei "tamaduitoare" cum ca trateaza scalpul, pielea uscata si scade semnele de imbatranire, etc.,  pe mine personal acest miros ma duce cu gandul la vin fiert, numai bun pe vreme rece si care mereu reuseste sa stranga oamenii atat la o cana de vin fiert dar si la un pahar de ... vorba. Il am in casa sub forma de ulei volatil si cred ca daca privesc mai in ansamblu, alaturi de uleiurile parfumate de protocala si mar, constituie un triunghi "amoros" pentru caile mele nazale si in acelasi timp imi relaxeaza mintea si creierul pentru o mai buna productivitate.

  Acum ca mi-am impartasit cu voi preferintele in materie de uleiuri parfumate si in speranta ca poate si voi veti proceda la fel ca mine dar in stilul vostru caracteristic, am sa va spun ca uleiurile acestea stau sub aripa Aroma Land, un brand de produse de aromaterapie si marca a companiei romanesti Electric Masters, lansat in urma cu 20 de ani. Compania are in prezent puncte de productie in India si Romania, mai exact la Craiova dar cu ajutorul unei retele de retail din tara, produsele ajung la voi oriunde v-ati afla.

  Va las acum deoarece incep terapia mea "aromata" zilnica, nu inainte de a va ura tuturor Sarbatori fericite si doresc ca aroma acestor zile incarcate cu multa voie buna sa va patrunda in suflet!








You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!