Venda Jewelry si cadoul ideal pentru o zi speciala de primavara

0 Comments


 


   Nu am vorbit niciodata despre o alta pasine a mea si anume bijuteriile. Cel mai mult imi plac pietrele de pe ele dar in acelasi timp apreciez si manopera, gustul si dragostea puse in fiecare piesa de bijuterie si nu in ultimul rand, zambetul de pe fata persoanei care primeste in dar o bijuterie, fie ea cat de mica dar oferita din suflet cu mare drag.

  Cum spuneam, pe langa alte "placeri nevinovate" pe care le mai am, bijuteriile prezinta mereu un mare interes pentru mine, fie ca sunt sub forma de inele, ghiuluri sau lanturi rappish pentru "baietii de cartier" fie ca sunt bijuterii finute precum cerceii, bratari, charmuri sau lanturi cu pandant, toate pentru o femeie draga din viata unui barbat. Sa va spun sincer, ca si material de fabricatie, mereu am preferat argintul in loc de aur sau daca a fost ceva sa fie din aur, am preferat pe cel alb. Argintul imi da senzatia de nobilime dupa cum stiu ca argintul chiar este considerat a fi nobil. Familiile bogate din trecut si poate chiar si azi, aveau sau au tacamuri din argint, lucru ce subliniaza cumva statutul ridicat in societate.

  Revenind la bijuteriile noastre, mereu am optat pentru bijuterii din argint cand a fost vorba de a face un cadou dragut unei persoane apropiate, fie ca a fost o colega sau prietena fie ca era vorba de iubita sau mama. De la cercei si pana la lanturi cu pandant, mereu am cautat ceva finut si cu bun gust, asa cum sunt si bijuteriile de la Venda Jewelry.

  Pentru cine nu stie, Venda Jewelry este o afacere 100% romaneasca, de familie si are ca scop sa ofere acea bijuterie speciala pentru o experienta memorabila in lumea bijuteriilor. Ele sunt din argint 925 lucrat cu suflet si ofera, asa cum spun si ei, un lux accesibil ce cred eu ca oricine si-l poate permite.

  Chiar am ales si eu pentru prietena mea o minunata bratara din argint si pot sa spun ca a venit la fix, din toate punctele de vedere mai ales ca este si ea pasionata de unul din "motivele" folosite de cei de la Venda in accesoriile lor si anume astrele.

  


  Dupa cum vedeti mai sus, ele vin in cutii cadou asa ca nu trebuie sa va mai faceti griji pentru ambalare si aspect deoarece ei se ocupa deja de asta pentru tine. 


  Deschizand mai departe cutia, gasesc bijuteria pe care mi-am dorit-o spre a o face cadou iar asteptarile mele au fost, sincer, intrecute. Intre mine si aceasta bratara din argint cu stele si luna cu pietricele sclipicioase cum le zic eu, a fost dragoste la prima vedere. Este cadoul ideal de 8 Martie, ca tot ne apropiem de ziua cu pricina, pentru mama, iubita, pofta inimii sau mama la copii cum mai spun unii.   Am luat-o pentru a mea mademoiselle si desi am furat startul cadourilor de 8 Martie, a fost super incantata de bratara. 


  Nu stiu daca am prins toate detaliile in poza asta dar mai jos se vede ca sta bine langa martisorul de 1 Martie caci cadouri imi tot place sa ofer.



   Daca vreti sa ii gasiti pe cei de la Venda, o sa primiti, odata cu comanda, certificatul de garantie care contine link-uri catre retelele de socializare si oricare alte informatii utile. 



  Toate vin intr-o cutie mai mare, tot alba, asa ca nu mai aveti decat sa puneti funda pe cadou daca vreti si este gata de oferit persoanei dragi. 



  Am scapat si anul acesta, sa vedem la anu ce idei mai imi vin pentru cadourile din Martie dar pana atunci, va recomand sa aruncati un ochi pe site-ul celor de la Venda si daca sunteti in pana de idei gasiti acolo salvarea pentru ziua cea mare care urmeaza. 
  Spor la cautat! 



 



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!