Crama Gramma

0 Comments
 



    Sincer sa va spun, la ora asta inca mai simt aroma vinurilor pe care le-am degustat cu o seara inainte la Oxygen, un local cunoscut mie de cativa ani si pe care il frecventez cu placere ori de cate ori am ocazia si chiar vi-l recomand cu cea mai mare placere.

    A fost o zi torida ce a tinut-o in felul acesta pana seara tarziu. Mai aveam si meciul pe cap...doua lucruri importante ivite in acelasi timp. Totusi am reusit sa le impac pe amandoua, degustand un vin frumos la un meci fabulos.

   Cei de la Crama Grama au reusit sa imi faca aceasta seara de vara mai frumoasa cu 4 soiuri de vin, usoare pentru mine dar placute prin prospetime si aroma iar eu vreau sa va impartasesc 4 combinatii de vin si branza, caci nu exista un "Tristan" fara "Isolda" in toate evenimentele de genul la care am fost invitat fara sa ma impresioneze atat pe mine cat si pe ficatul meu inca tanar.

  Am avut la dispozitie urmatoarele combiantii romantice daca imi permiteri sa spun:

1. Aligote + Brie Ile de France
2. Feteasca Alba + Camembert Ile de France
3. Cuvee Visan Alb (Aligote+Feteasca Regala+Feteasca Alba) + Maasdam Delaco D'Exceptie
4. Cuvee Visan Rose(Feteasca Neagra+Merlot) + Harvati Castello

   Desi cum bine stiti desi iubirea mea eterna este Sauvignon Blanc, de data aceasta am optat pentru Cuvee Visan Rose, deoarece am simtit nevoia nu de o schimbare cat de a face o surpriza unei persoane pentru care port o afinitate amicala sa zic asa si pentru care as fi vrut sa ii fac o surpriza bahica. Fiind un cuplaj intre Feteasca Neagra si Merlot, stiu ca respecta toate calitatile unui vin bun marca Grama si anume: sincer, proaspat si gustos pentru a intretine o conversatie placuta.
Havarti Castello, a fost partenera acestui vin mirific ce mie mi-a inspirat tandrete si erotism, fapt pentru care am ales versurile de la sfarsit sa reprezinte acest articol.
 
  Despre crama Gramma pot sa va spun ca este construita dupa modelul podgoriilor de familie din regiunea franceza Provence. Produce vinuri din trei sortimente si anume: Feteasca Regala, Alba si Aligote iar ca brand-uri pot sa va enumar urmatoarele: Gramma Feteasca Alba, Aligote, Feteasca Regala, Cuvee Visan, Cuvee Visan Rose, Cuvee Visan Rose Magnum, Cuvee Visan Rosu, Metaph Alb, Rose, Rosu, Epic, Liric, Dramtic, Ydilic. DA, multe :))

  Aceasta minunata crama este reprezentata de Casa Olteanu, evident a familiei Olteanu dar in inima Moldovei. Povestea a inceput in 1992 cand familia Olteanu a mostenit o suprafata destul de mare de pamant plantata cu vita de vie. Aflata in inima Visanului, Barnova, este un loc plin de povesti si istorie unde aceasta licoare devine o sursa inspirationala mai ales pentru poeti muritori de foame ca mine. Se poate vizita in orice anotimp iar ca activitati avem sa ne bucuram de un tur al cramei, de activitati culturale si "tutoriale" despre cum se serveste vinul, cum se pastreaza, cum se degusta si mai ales cu ce se asociaza. Ca si obiective turistice va recomand Castanul Unirii care acum are 250 de ani si nimic mai mult va spun si cateva manastiri din zona precum Manastirea Cetatuia, Barnova sau Bucium.

   In incheiere pot sa spun ca seara "Gramma" a reusit sa amelioreze in mare masura gustul amar pe care il aveam, ca urmare a meciului de mai sus mentionat si ca urmare a asocierii pe care am ales-o, versurile delegate sa le reprezinte sunt urmatoarele:



Uite asa ne bem cafeaua
Eu sting luleaua
Tu picior peste picior 
Se incinge canapeaua
Totu se face-nsoapte
Ne cufuntdam in noapte
Cand te lasi usor pe spate
Si ma tragi indeaproape
Te-ating usor...si vad ca-ti place
Sanii tai tresar cand camasa se desface
Un demon care...nu-ti da pace
Intriga la pacat si tocmai asta tie-ti place
Ma strangi usor...si vad ca n-ai rabdare
Nu vrei sa ma opresc, tu tremuri in continuare
Fara retineri...scapam de inhibitii
Vrei sa te pedepsesc in tot felu de pozitii
Corpu tau...n-are secrete
Ne unduim usor, doua siluete bete
Timpu trece...dar asta nu conteaza
Ti-aud corzile vocale cum la unison vibreaza
Si cedeaza...in urma tensiunii
Iar eu sunt vinovat de faptul agresiunii
Ma arestezi...o noapte-n treaga
Ai vrea sa ma legi de pat, vad ca asta te tenteaza
O sticla goala...hainele zac pe jos
Tu si eu actori, intr-o piesa a lui Eros
Timpul se dilata la fel si pupila ta
In noaptea asta, draga, ai ajuns sa fii a mea!



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!