Un pahar de la (Domeniul) Bogdan

0 Comments



   Iata ca usor-usor am bifat si a cincea degustare alaturi de dragii bloggeri din cetatea Banului. Ca sa fac o mica paranteza, cifra asta 5, s-a dovedit a fi foarte norocoasa pentru mine de-alungul istoriei. Nota m-a salvat de multe ori atunci cand aveam mai mare nevoie de ea in facultate, 5 degustari de vin am bifat pana acum si tot 5 sticle am si castigat dar gata, nu ma mai laud, ca ma vede prietenul Bachus.


   Plecand de la serviciu intr-una din aceste zile calduroase (nu ca acum o luna aveam zapada), am poposit la Craft sa vad cu ce mai imi rasfat papilele gustative. Asa cum le-am obisnuit, nici de data asta nu au fost dezamagite. Asa cum scrie si in titlul articolului, Domeniul Bogdan a fost gazda, ca sa zic asa, ce ne-a vorbit pentru prima data despre agricultura biodinamica si despre cum in 2011 au invadat 154 de ha din Dobrogea, in podgoria Murfatlar, urmand ca apoi visul sa continue pana in prezent.
 
  Probabil ca va intrebati cu totii ce este cu biodinamica asta? Pai sa va spun cateva idei.
Biodinamica este cea mai veche miscare "organica", aparuta in 1920, in domeniul agriculturii. Este stiinta fortelor de viata care presupune recunoasterea si respectarea principiilor care lucreaza in natura si care are la baza stimularea activitatii vitale din sol astfel ca plantele sa se hraneasca optim din el. In mare, cam cu asta se mananca biodonamica dar mai multe puteti afla chiar de la Domeniul Bogdan.

  La dispozitia bloger-ului degustator am avut urmatoarele:

Riesling, Domeniul Bogdan 2016, sec
Sauvignon Blanc, Domeniul Bogdan 2016, demisec
Rose Feteasca Neagra + Syrah, Domeniul Bogdan 2017, demisec
Cabernet Sauvignon + Syrah, Domeniul Bogdan 2016, demisec
Feteasca Neagra, Domeniul Bogdan, 2016, sec
  Stiti din articolele precedente ca, pentru totdeauna, Sauvignon Blanc va ramane "dragostea" mea bahica. Se pare ca si el simte la fel, de vreme ce toate "sticlilii" au venit la mine.


Dupa 5-6-7 pahare cred, a venit momentul extragerii si la final poza de grup alaturi de oameni minunati. 



Si, cum nu ratez niciun articol fara versuri, mai jos avem framantarile unui ilustru anomim cu aventuri bahice. Enjoy! 



Ai fost primul meu prieten dar si primul meu dusman...
Mi-ai fost alaturi si m-ai lasat la greu... dar de tine nu ma deziceam.
Imi umpleai mintea cu ganduri si in acelasi timp imi secai sufletul
Dar de cate ori ne intalneam, nu voia sa mai plece niciunul.
I-ai gonit pe toti din jurul meu, nu ma voiai langa cineva
Parca iti eram cuvenit, vesnic prizonier in mreaja ta.
As vrea sa scap de tine dar nu vreau sa ne despartim
In acelasi colt al mesei, de-am fugi, tot acolo ne regasim.
Ramai ca un blestem, vesnic al sufletului meu chin
Te ridic in cinstea noastra, salut sec si te inchin...







You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!