Un DARmasaj

0 Comments
  Acum ceva ani, poetii mureau de foame. Cel putin aia mai "cunoscuti", asa ca mine. Dar azi vad ca lucrurile s-au mai schimbat si desi nu primesc bani, ca nu caut sa fac avere din asta, totusi viata mai imi rasplateste, putin asa, micul meu talent de a scrie versuri. Mai primesc un feedback pozitiv, un zambet de satisfactie de la muza mea (Lujynul) cand isi aduce aminte cu drag versurile dedicate acesteia, o privire din coltul ochiului de la o persoana poate timida, etc. Oricum, datorita lor, eu inca mai scriu si mai nou, pe unele le si cant dar asta e alta poveste.

  Destula palavrageala. Hai sa va povestesc despre o persoana minunata pe care am cunoscut-o la un blogmeet in urma cu cateva luni. O cheama Andreea. Bai nu stiu cum sa zic, caci imi este greu sa ma exprim deoarece uneori ce vezi perfect, nu poti descrie perfect. Nu pot decat sa o caracterizez printr-un singur cuvant: MINUNATA! Are ceva, un fel de "ja ne se coa" care nici nu te intriga prea mult dar iti trezeste intentia suficient de mult cat sa vrei sa intrii putin in lumea ei. Ei bine, asa am facut si eu. Si da, am uitat sa va spun, Andreea este tehnician maseur si are niste maini...numai bune de facut sarmale! De ce sarmale? Pentru ca le iubesc, punct!


  A urmat ca intr-o zi sa merg la ea la cabinetul situat pe strada Crisului, nr.19 si sa ma bucur de o "framantare" a corpului meu osteoporotic si sa ma relaxez dupa o zi de munca. Initial, cand am intrat in cabinet, am zis ca ma integrez in absolut. Lumina obscura, placuta la ochiu meu sensibil, muzica ambientala relaxanta, un ceai bun de ghimbir si hai pe treaba. Dupa aproxiamtiv o ora, m-am ridicat de pe masa de masaj parca renascut si cu mintea limpede. Nu va descriu experienta din timpul masajului aici, ca cine stie ce intelegeti voi, perversi mici, insa o voi spune in randurile urmatoare pentru ca i-am promis Andreei ca versurile mele vor lua cuvantul in urma DARmasajului. Asa ca, iubitori de lirica si relaxare, va pun aceste versuri la inaintare. Enjoy!

Doua maini, o singura atingere...
Atatea ganduri tulburi toate au devenit placere!
Fiecare miscare ce patina pe corpul meu
Ma-ncarca cu energie, acolo unde ma simteam greu.
Aveai ochii inchisi...nu stiu unde te gandeai
Dar fiorii toti ma cuprindeau, cand tu incet ma apasai.
Nu ti-am auzit glasul caci ai lasat corpul sa vorbeasca
Rezonand noi amandoi, pe o frecventa nefireasca.
M-am pierdut intr-un neant din care nu voiam sa ma intorc
Era totul limpede...trecusem prin apa, trecusem prin foc.
Timpul parca se dilatase, toate-ncet s-au contopit
Pamant, aer, foc si apa, un trup nou au faurit.
M-am trezit ca renascut la auzul vocii tale,
Un ciclu nou iar incepuse, revenindu-mi semnele vitale.








You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!