Aromaterapie - Cheia catre liniste si armonie

1 Comments

 


   Aromaterapie. Acesta este CUVANTUL!!! Sau mai degraba o cale catre liniste, armonie, o metoda inedita de a elimina stresul, de a te ancora intr-o lume a calmitatii, o bula proprie in care te aflii tu cu tine insuti. 

  Fiind un om stresat sau "insurat" cu stresul, mereu am cautat metode noi si inedite de a scapa, macar pentru cateva momente de starea asta care afecteaza aproape 100% din populatia adulta. Si da, recunosc, nu aromaterapia a fost prima "iubire" ci mai degraba terapia prin muzica, simpla, in doi pasi si anume casti pe urechi si PLAY. Dar uneori parca simti si nevoia de a-ti delecta si alte simturi, precum mirosul, cu cateva arome care te pot surprinde. Asa am gasit reteta ideala de aromaterapie prin colectia Momente de la Aroma Land.


  Am desfacut cu grija cutia magica si apoi a inceput deliciul. 
  Luand fiecare aroma in parte si testand-o pentru situatii inedite ale zilei am repartizat colectia dupa cum urmeaza : 
  • Pasiune - o combinatie armonioasa intre mirosul de orhidee, o planta draga mie si cel de santal pentru clipe intime, dragastoase, alaturi de persoana iubita
  • Dorinta - imbinarea aromei de mosc si parfum de trandafir pentru momentele in care dorinta din noi este mai mare ca oricand si care ne poate ajuta sa ne atingem obiectivele
  • Inspiratie - o relatare a miresmei de aloe vera in duet cu vanilie folosita in serile in care imi scriu versurile care ma caracterizeaza
  • Optimism - lavanda si salvie. Ideale pentru orice moment al zilei pentru ca niciodata nu trebuie sa ne delasam de acest sentiment care ne da putere sa atingem teluri nebanuite.
  • Vitalitate - cuplu miresmatic intre mirosul de violete combinate cu note de fructe de padure, iti dau o senzatie de renastere, reimprospatare, folosita mai ales cand iti vin musafiri si vrei sa faci o impresie buna
  • Claritatea - gardenie si bergamota, oh! Recomand pentru un chi pozitiv, mai ales in momentele care necesita maxima concentrare
  Poate ca spuneti acum "Bai, prea multe!". Niciodata! Daca stau sa ma gandesc, eu ca si barbat, vad toate aceste 6 sticlute ca pe 6 calitati ale unui barbat ce nu trebuie sa ii lipseasca din caracter. Pasiune pentru aleasa inimii, Dorinta care poate insufla un prim pas, Inspiratie pentru ca trebuie sa fii un model in viata, Optimism pentru ca il poti da si altora, Vitalitate care sta la baza esentei vietii si Claritate pentru ca trebuie sa ai mintea limpede, clara, la fel si actiunile tale. 

  Chiar si asa, daca ma puneti totusi sa aleg, nu imi este chiar greu sa spun ca "Pasiune" sta pe primul loc, poate si pentru ca am apucaturi de romantic incurabil, poate pentru ca sunt un mic poet si nici un vers nu se scrie fara un strop de pasiune, cine stie? 




   Cred ca o sa imi fac putin de cap pentru un viitor moment ce se anunta...pasional.

  Va incurajez cu toata sinceritatea sa incercati colectia Momente si sa dezbatem ulterior, sa facem un clasament al momentelor preferate, ce ziceti?

  Era sa uit. Am un mic bonus, caci sunt fan mai vechi Aroma Land si pe langa cele 6 Momente, mai adaug si eu un trio improvizat de mine in caz de necesitate maxima. 
 

  Arome de mar si portocala pentru ca sunt fructele mele preferate dar si o nota de scortisoara, pentru diversitate. 

  Va las pe moment si va doresc multe Momente frumoase si zile aromate! :) 


 


  




You may also like

Un comentariu:

  1. Ehhh, si tu aveai Aroma Land inainte sa fie mainstream?! Si eu :))) Doar ca aveam betisoare parfumate!

    RăspundețiȘtergere

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!