Hard working SoftGeek(s)

0 Comments

  E prima data cand folosesc un titlu in engleza ca na...altfel nu mai suna asa bine, nu? Asadar, dupa cum ati vazut sau nu, scriu deja si pe alt blog, blog-ul SoftGeek, numele firmei la care lucrez in prezent.  Da, suntem la inceput de drum, nu avem momentan cum sa ne laudam cu cifre pe care numai Salam sau Dan Bursuc le ating, insa suntem plini de dorinta, aceea de a reusi, suntem plini de pasiune, uneori ne mai sare cate un 2 in combinatia de 0 si 1 din capul nostru dar la final de zi plecam acasa cu gandul ca azi am facut ceva, ceva pentru noi, munca ce pe viitor se va vedea rasplatita. 
  Nu suntem genul ala de corporaTRISTI care nu stiu decat cod, cod, task, bug, cod, cod, acasa? Am avut si spirit de sarbatoare in micul nostru birou, am simtit si noi caldura sarbatorilor ce abia au trecut pasind in noul an mai increzatori si cu forte noi.   Poate ca va intrebati ce facem noi? Pai simplu...servicii cloud. Nu, nu codam in nori :) dar nici nu va spun mai multe. Va las sa vedeti voi mai exact ce facem vizitand pagina de facebooktwitter si in curand si site-ul nostru oficial.
  Acum ca v-am facut curiosi despre serviciile oferite si poate mai si aruncati un ochi pe articolele de pe blog-ul tocilarului moale va invit sa "compilam" urmatoarele versuri ce le-am "codat" intr-o zi de Duminica, cu o doza de bere in fata si niste pulpe delicioase in cuptor ce asteapta sa imi dau cu parerea la cum se rumenesc special pentru orgasmul meu culinar. Enjoy! 


Din ZERO ma duc in UNU si inapoi in ZERO
CD-ul scoate fum ca i-am dat foc cu NERO
Hardu'-i saturat, am semnale de decodificat
Task-ul e in HOLD, seful pare disperat
Nu neaparat, dar sunt cam ofticat
CPU usage 90%, calculatorul s-a blocat
Hai ce ...! Ziua nu s-a terminat
Astept s-ajung acasa sa ma relaxez in pat.
Mananc un SPACE sau uit o virgula,
Programul da eroare, pe magistrala nimic nu circula
Ma uit la tastatura, imi vine sa dau DELETE
Doar COMPILE SUCCESFULLY ma mai face fericit
Dar telul asta pare destul de departe
Nimic pe lumea asta nu pare sa-mi dea dreptate
Si intr-un final cand ziua s-a terminat
Nimic nu mai e de facut decat sa-ti dai RESTART!!!





You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!