Evadarea

0 Comments
   Destul! Te saturi la un moment dat sa te trezesti in fiecare dimineata cu gandul ca ai ceva de facut, sarcini multe, inutile, majoritatea sau toate date de altii pentru altii iar nimic din ce iti propui sa faci in acea zi nu este in beneficiul tau. Fie ca te duci la serviciu si muncesti pentru " sefu' ", fie ca te cheama un asa zis prieten care isi aduce aminte de tine doar cand are nevoie de ajutor sa il descurci intr-o chestie pentru care el este prea comod sa si-o rezolve, fie ca trebuie sa fii in anume loc sa nu superi pe cineva prin absenta ta, ideea e ca tu faci ceea ce vor altii sa faci si o faci pentru ei nu pentru tine.

Eu personal ajunsesem in stadiul acesta, al "sclavului de serviciu", cand eram apelat pentru orice c#c#t legat de facultate, bani(da, e la moda sa ceri bani cu imprumut pentru ca asa ii pastrezi pe ai tai), "Ajuta-ma te rog cu asta", "Hai cu mine acolo", "Fa si mie asta"...etc. Eram plin de draci, obosit, nu mai faceam nimic care sa imi placa sau care sa imi aduca beneficii pentru ca eram ocupat sa il ajut pe altul, uitand sa mai traiesc.

Asa ca intr-o zi, m-a lovit un gand taios la "glanda caritabila" si am spus STOP! Ajunge! De acum inainte imi iau viata inapoi si imi traiesc propriile succese, dezamagiri, regrete si orice alt sentiment pe care il uitasem. Invat sa spun NU, invat sa nu dau explicatii, invat sa mi se rupa...inima de oricine nu are legatura cu mine sau care ingrosa soricul, vorba aia, cand intinde o mana si la spate are cutitul.

Nu o sa tin acum un discurs despre cum trebuie fiecare sa isi traiasca viata, pentru ca sincer, nu imi pasa. Nu incep sa insir acum fiecare regret pe care il am si fiecare lucru pe care l-am pierdut in momentele mele de ratacire, cand eram absent de realitate. Am sa insir pe fond liric cateva principii, conceptii, concluzii si pareri pe care le-am adunat si daca omul, in general, continua sa fie prost si natura sa il defineasca din ce in ce mai mult asa...frate, fiecare isi merita soarta. Amin!



Eu m-am nascut sarac si nu imi e pe plac
Mereu sa tac din gura cand imi spui ce sa fac.
Nu-mi place vorba multa si nu sunt indecis
Cand fac alegeri, bai, sunt ca un ceas, precis.
Daca mai fac pe prostu', tu clar nu ii vezi rostu'
De ce mi-as bate capu', cand depaseste costu'?
Voi sunteti trendy, gen fetele din Candy
Eu va vad arzand ca Grim, in Billy si Mandy.
Sunteti cei mai versati, pe facebook pixelati
Cand pozati ca viermii pe plaja ralaxati.
Sustineti cu succes, orice categorie
De curve, parsivi si genii in prostie!
Voi promovati cultura, in timp ce sugeti p%la
Va stergeti la gura, dupa ce-i luati masura...
De-asta nu pot suporta oamenii ca voi,
Cand tot ce-i de valoare priviti ca pe un gunoi!

M-am saturat de tot, sa va ajut pe loc
In loc de vorbe dulci, acum eu scuip doar foc.
Nu mai sunati, parand interesati
De cum o duc, ce fac, in timp ce incercati
Sa o dati bine cand defapt iese stupid
Comun cu diabetu' sunteti in stadiu' insipid.
Sa o lasa asa, nu mai pot continua
Sa va suport atata, plecati in p$la mea!
De-acum am incetat, s-ajut neconditionat
Intai sa vreau, sa pot, sa vad ce-i de rezolvat.
Gata cu caritatea si amabilitatea
De a-ti deschide usa, pastrand tonalitatea
De om umil, in curtea ta util
Sa-ti dau potul cel mare, ca Iantu Virgil.
Imi iau la revedere, copii de Belvedere
Si dac-aveti opinii contra, sincer ma f#t in ele!









You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!