Viata ta si grijile altora

0 Comments
 In ziua de astazi oamenii nu isi mai vad de treaba lor. Au o gramada de probleme in familie, se stiu cu bube la c#r, dar totusi insista in a se interesa de tine si de viata ta. Tot timpul auzi intrebari de genul: "Esti la scoala? Unde? Ai intrat la liceu, unde? Ai luat BAC-ul? Aoleo, nu ai luat BAC-ul?" Bineinteles ca daca iei BAC-ul si nota nu e 9 sau 10, e tragedie in randul celor curiosi din fire. De parca ii f_te pe ei nota mea de la BAC si pentru asta, trebuie sa fie mare...nota. După BAC vine si faimoasa facultate. "Esti la facultate? Unde? Aaaaa, e o facultate grea!!!" Desi habar nu au cu ce se mananca acea facultate, ei totusi isi dau cu părerea la cat de grea este sau nu si asta nu pentru ca au facut ei o facultate, ci pentru ca asa au auzit la sedintele de spalare de creier precum uitatul la TV, barfitul la telefon sau in piata. Nu ai dat la facultate? "Pacat de el, era copil bun". Dupa facultate, master, se stie!!! "Unde? Fa masteru ca e bine" Si tu ca dobitocul licentiat, intrebi "De ce e bine?" si primesti un raspuns la fel de dobitoc gen "Asa, e bine." Din nou subliniez lipsa de cunostinta despre subiectul aflat in discutie. Sa zicem ca avem liceu, facultate, master, 20 de CM in p3ni$....dar intrebarile nu se opresc aici!!!! "Lucrezi? Unde? Cat ai salariu?" Dar ce va f_te pe voi ce fac eu? Mancati de la mine? Ai tai copii cat au? A, unul e prin strainătate si isi rupe colonul la munca, desi a terminat si el o facultate, nu "grea" ca a mea, sa zicem ca buna, iar fata e o panarama si tu nu stii ca trag in ea baietii, mai rau ca Putin in Ucraina. Ideea e ca desi ea nu este cu nimic mai presus decat tine, lumea totusi continua sa puna intrebari stupide legate de viata si intimitatea ta, mai au putin si iti intra pe ușa in casa, ca popa de Craiun. O ultima precizare mai am...Mai este intrebarea pe cat de interesanta pe atat de stupida, in opinia mea..."Cand te insori? Ai prietena?"Frate, sugerezi ceva? Vrei sa mi-o dai pe "domnisoara" ta? Clar ca nu vrei asta, dar te mananca în "pasa" sa pui si intrebarea asta, pentru ca DA, esti cea mai a dracu persoana in materie de curiozitate. Pana aici am ajuns cu intrebarile. Am aproape 24 de ani si sunt curios pana la 40,  sa zicem, cand majoritatea trecem prin crizele alea existentiale generate de avansarea sclerozei, ce intrebari stupide o sa mai primesc de la acesti oameni curiosi care sa nu credeti ca mor asa usor. Curiozitatea nu omoara decat intelepciunea!!!



Si da, nu am ajuns ce imi doresc
Si nicidecum nu am ajuns sa ma opresc
Ca in goana dupa bani daca nu iti iei avant
Ajungi sa cazi pe spate de la prima pala de vant
Ca am preferat sincer, ca sa nu pun botu'
Sa imi murdaresc genunchii, sa aflu unde e potu'
Am mers pe calea mea si am ajuns unde am ajuns
Mandru de ce-am facut, chiar daca nu e deajuns
Nu sunt angajat la Parintii SRL
Si nu-mi tocesc calcaiele in toate cluburile
Nu am haine tari si iau tigari doar la bucata
Si nu-mi turez motoru' ca sa impresonez vreo fata
Stiu ce vreau s-ajung si o s-o fac pe munca mea
Iar daca viata ma plesneste, nu fug plangand la mama



Stim ca viata-i grea, unii vor doar s-o traiasca
Unii trag din greu, atii doar gura o casca
Imi vad de treaba mea, in ciuda gurii rele
Si nu tre' sa ma justific pentru faptele mele



Ma saluti doar cu claxonu' din masina
Putini sunt care stiu, ca aproape n-ai benzina
Banii sunt motivul pentru care-njurul tau
Ai atat de multi prieteni, care o sa te lase la greu
O sa dau din coate chiar daca stau in spate
Si sa nu te miri candva, daca iti iau locu', frate
Imi coc planul linistit si chiar de-s in genunchi
O sa fac multe in viata, voi o sa faceti doar paduchi
Sunt un om sincer, prefer sa o spun drept
Decat sa am fumuri in cap, prefer sa le tin in piept
Cand ajung in prim plan, o s-o ard varf de lance
Si daca ma infig in tine, te strapung fix in torace
Nu-mi purtati mie de grija, vedeti-va de ale voastre
Purtati-va ca oamenii, nu va dati chiar 3,14zde proaste


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!