Sesiune

0 Comments
Doamne, cat iubesc cuvantul asta!!! Am invatat si sa il despart in silabe: RES-TAN-TE. E perioada aia din semestru cand se varsa lacrimi mai ceva ca femeile sange, atunci cand sunt pe RED ALERT(menstruatie). Glumesc, asta fac numai tocilarii aia cu pantalonii trasi pana in gat, cu ochelari primiti de la bunici si cu pixul infipt in buzunarul camasii proaspat calcata de mami. Bine, mai exista si cei care se dau loviti ca nu stiu nimic, ca sunt prosti precum o asistenta TV si ii vezi apoi in cap de lista cu "merituasa" nota care le confera o bursa.
Nu stiu, dar imi aduc aminte cand eram in facultate, aveam o grupa de colegi foarte tare. Eram toti tampiti. Daca unul avea tema facuta iar restul erau pe langa, atunci nimeni nu avea tema sau daca aveau tema jumatate din colegi, atunci toti aveam tema facuta. Imi aduc aminte diminetile dinaintea examenelor cand intrebarea de baza era "Ati invatat ba ceva?". Desigur ca toti spuneau "Am invatat o p**a" cu rasetele de rigoare. Era totusi un coleg mai sarguincios, care acum are un job pe care il merita si il mai pedofilam psihic sa ne mai ajute si pe noi, in special pe mine. Stiu ca in perioada sesiunii eram foarte ocupat, ca toti studentii desigur, cu diverse alte lucruri mai putin cu invatatul. Atunci descopeream ca nu imi stau bine cartile in biblioteca, aveam o dorinta suspecta de a o ajuta pe mama in bucatarie sa gatim sau se intampla sa fac atunci cu totul si cu totul altceva, mai putin sa invat. Cand in sfarsit ma puneam in pat sa invat ceva(de exemplu numele materiei la care ar urma sa dau examen), se nimerea sa sune telefonul si ghici ce, era un amic cu care nu mai vorbisem de mult timp. Aparea un film nou pe care nu voiam sa il ratez. Tovarasii mei aveau adunare generala in barul preferat si era pacat ca atatea "blonde" sa ramana reci si pline in frigider. Noaptea in sesiune nu avem somn. Cu bautura aferenta si ora tarzie pe ceas, cu greu reuseam sa adorm iar a doua zi persistam in lenea mea pana seara cand totul parca prindea iar viata. Iata ca venea si noaptea dinaintea examenului. Imi ziceam ca atunci invat, clar. Parca atunci se oprea curentul din sinapsele mele si pana sa inceapa privighecioara sa cante in noapte, eu adormeam dus pana a doua zi cand ma duceam tamaie la facultate, dar nu inainte sa pun ceva fituici pe telefon. Practic, notele le luam in fuctie de cum arunca profesorul cu zaru'. Mai luam, mai picam, dupa voia Sfantului 5. Multe lumanari se vand in sesiune. Il striga lumea si Il cauta pe Dumnezeu, mai ceva ca pe Cristi(in caz ca nu stiati, e la moda acum sa strigi ca idiotu' pe strada "Cristiiii"). In momentul de fata suntem in sesiune, nu am incheiat conturile cu facultatea deoarece sunt mai sadic de fel si urmez si un master. Si cum noptile trecute eram aproape adormit deoarece aveam a doua zi examen, am scris acest "imn de sesiune" cum imi place mie sa zic, cu speranta ca poate intr-o zi Connect-R ma va lua la Rappin'On(Asta ar fi una dintre glume). Cititi dragi studenti si rugati-va la Sf. Xenu si gloriosul 5 sa fie cu voi. AMIN!!!


Eu noaptea nu dorm, eh,
Decat daca-mi dai de baut
Si uite asa trece si ziua si nimic nu am facut
Stau in cinstea lenei mele ca mi-a fost dor de ea
Si uite asa ma trage ea ca e prietena mea....


Am dormitat, ca putoarea tot semestru'
Toata ziua stat in pat ca un pensionar maestru'
Noaptea la petreceri tari cu manele, lautari
Doar cu prietenii mei, clipele cele mai tari


Betivii mei, din Centru', periferie
Dupa atata bautura toti faceam cate o prostie
Berea sus now, ca mie-mi place sa beau
Nu de altceva, dar sa invat eu nu vreau

R:
Eu noaptea nu dorm, nu am somn
In sesiune intram, nimic noi nu invatam
Si uite noaptea nu dorm


Eu noaptea nu dorm, eh,
Si nu am nici o graba
Ca maine-i alta zi si trebuie sa fac treaba
Sunt sigur il vad pe prof si pun pariu c-o sa ma treaca
Domnule profesor, la toamna n-o sa mearga!


Da, ca ma indrept spre casa
Cu burta foarte goala si nu vad ce e pe masa
In camera am pe jos inca un caiet jegos
N-am nevoie sa invat, astazi iar o ardem BO$$


Si jur ca as putea sa-nvat
Sa traiesc fara dezmat
Dar spune-mi cum ai vrea sa stau
Cand am multi tovarasi care striga
Vreau sa beau!!!


Eu noaptea nu dorm
Nu am somn
In sesiune intram, nimic noi nu invatam
Si uite noaptea nu dorm

R:
Eu noaptea nu dorm, nu am somn
In sesiune intram, nimic noi nu invatam
Si uite noaptea nu dorm





You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!