Xaara

2 Comments
   Usor usor, pe langa "talentul" meu de a scrie poezii si rime, am inceput sa apar si in vlogul prietenului meu Marian Buzarnescu si anume Comentarii Barboase. In prezent sunt membru si impreuna cu Marian si Stefan Jichin, incercam sa aducem un zambet pe buzele sarmanilor batuti de viata prin cretinizia noastra de care dam dovada, satira adusa la adresa unor lucruri pe care nu credeam ca oamenii le pot face (meh, prostia e mare) dar si prin clipuri amuzante pe seama carora noi ne amuzam si radem precum tampitii. Inchid paranteza si revin la ideea principala care ce sa vezi, are legatura cu vlogul lui Marian. Intr-o zi, trebuia sa filmam un interviu pentru a noastra emisiune draga, acasa la o fata pe nume Xaara. DAFAC!!! Asa o cheama? Era prima intrebare care mi-a penetrat creierul proaspat scos de la naftalina pentru putina vreme. Nu!!! Numele ei adevarat este Flori, iar Xaara este doar o porecla daca putem sa zicem asa si a venit de la....dar intrebati-o si voi!!! Are blog, pentru ca e blogerita, are vlog, pentru ca e vlogerita, are facebook, pentru ca e facebucista si numar de telefon pe care ete ca nu vi-l dau (nu ca l-as avea). In fine. Eu mai auzisem de ea doar din spusele prietenilor mei si pot spune ca au fost numai cuvinte de lauda si lucruri frumoase spuse la adresa ei. Ca si mascul feroce al junglei de asfalt, am cerut o poza cu ea sa stiu si eu cine este persoana careia ii voi lua interviu la Comentarii Barboase. MDA. Am vazut poza. Va mai aduceti aminte de Tom si Jerry? Mai stiti cum facea Tom cand vedea o pisica mergand pe alee si cum practic il ignora pe bietul socate desi il prinsese in sfarsit, starnind pana si gelozia rozatoarei? Asa am facut si eu cand am vazut o poza cu Xaara. Stiu ca aveti probabil o impresie destul de draguta despre mine si despre cum reactionez eu cand vad o fata, in majoritatea cazurilor ca o maimuta in calduri. 1) M-am redresat repede si mi-am reprimat apucaturile de baiat cu cosuri pe fata, pentru ca nu e genul meu sa actionez ca unul 2) A trecut aproape un an de atunci si cica m-am mai maturizat si eu....3) Xaara sau Flori, cum vreti voi sa ii spuneti, chiar este o fiinta frumoasa, femeie, cum imi place mie sa laud cel mai mult o persoana de sex feminin. Una din conceptile mele despre femei este ca sunt de doua feluri: unele sunt "jos palaria", altele sunt "jos pantalonii". Ei bine, Xaara, face parte din prima categorie. O persoana educata, cu o voce calda si foarte inteligenta. E o fata balaie :) care mie mereu imi lasa cate o impresie buna atunci cand o vad. Are niste ochi frumosi in care risti uneori sa te pierzi, daca pe langa privirea ei blanda, mai si vorbeste cu un glas duios de adorm si pisicile (Xaara are pisici :P). E firava, are un trup precum o tulpina de trandafir si cand o bate soarele, in ambitia lui, ea straluceste si mai tare si TU, muritor de rand, palesti in fata frumusetii acestei minunatii ale naturii. Este mai mare ca mine atat ca varsta cat si ca maturitate, iar eu nu pot decat sa ii port un mare respect si sa salut cu admiratie felul ei de a fi. Destule complimente ca mananc bataie (Xaara, nu dadea!!!). Dupa ce am filmat la ea acasa interviul nostru celebru, am ramas prieteni, am tinut legatura siiiiii...pentru ca si ea scrie, am ramas si in relatii profesionale ca sa zic asa. Bun, vad ca sticla de vin isi face efectul, asa ca trec fast-forward si ajung la partea in care ne-am provocat sa scriem unul despre ce anume celalalt ii cerea, eu fiind in lipsa de inspiratie, am cerut ajutorul ei. Siiiii de-al DREACU si de AMBITIOS i-am cerut, daca nu ma insel, sa scrie ceva despre mine 3:). Desigur ca mi-a scris. Am ramas uimit! Asemenea cuvinte legate in rima, am crezut ca e o declaratie de dragoste (tin sa mentionez despre MAREA mea afinitate pentru versuri si rime si oricine scrie poezii sau rime se afla in vizorul meu). A venit randul meu sa scriu si eu ceva despre fiinta ce poarta numele unei flori si culmea...arata ca una. Sunt randuri simple, umile in comparatie cu imaginea ei angelica, dar sunt scrise sincer si sper ca au ramas in amintirea ei, macar ca fiind versuri din folclor. Ea este Xaara : 



Pentru un suflet frumos...


Cu un zambet cald si o atingere usoara,
Apari in peisaj ca un vestitor de primavara.
Ochii spun mai multe decat cuvintele vorbesc,
Si iubesc la nebunie, insetat sa ii citesc.
Din vocea ta eu ma infrupt precum zeii din nectar
Cand rostesti cuvinte dulci, ce prind viata iar si iar...
Te descoperi ca o floare, cu gingasie si pudoare
Ce roua-i mangaie obrajii si o saruta razele de soare.
Vreau sa vad, dincolo de toate
Natura firii tale, cum contemplii tu in noapte,
Lunii cum i te destainui, cum ii spui secrete ascunse,
Cunoscute doar de tine, adanc in inima patrunse.
Privirea ta sa ti se piarda, printre stele-ndepartate
Doi luceferi printre astre, guvernandu-le pe toate.
Nu-nceta ca tu sa fii, un om bun, un suflet frumos
Plin de dragoste si modestie, care mi-a zambit voios.





You may also like

2 comentarii:

  1. Multumesc mult, Costi! Mi-a placut cum ai inceput articolul, ai umor fin, la obiect. Mi-a placut poezia ta inca de atunci, eu nu mai scrisesem versuri de ceva vreme. Chiar a fost o provocare. Ar trebui sa reluam obiceiul. <3 Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Xaara chiar e un om minunat si o raza de soare in lumea aceasta care nu apreciaza frumusetea si fragilitatea sa dadatoare de speranta. Mi se pare minunat ca ai scris toate aceste randuri pentru ea si acum imi vine in minte un citat pe care l-am primit, candva, de la ea si mi s-a parut ca i se potriveste mai mult ei decat mie: "Esti genul de fata despre care se scriu carti!"si cu asta am spus tot ce era nevoie sa spun! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!