Daca n-ai fi tu...

0 Comments
   In ziua de azi e foarte usor sa tradezi un sentiment, sa minti, sa faci rau si mai ales sa inseli. Nu, nu va ganditi ca fac pe Napoleon si zic ca toate femeile sunt curve, ci din contra, azi aleg sa ma leg de noi, de barbati in general. Stiu ca si pe noi ne mananca, la fel de mult ca si pe femei, dar cica noi avem o scuza, "suntem barbati". PULA! In primul rand daca inseli, iti tradezi unul din pricipiile barbatesti, acela de a fi fidel. Daca inseli, inseamna ca nu mai esti capabil sa iti satisfaci femeia cum se cuvine si ca sa nu te simti ranit in marele si nemarginitul orgoliu, te duci la alta sa iti demonstrezi oarecum ca inca merge treaba si nu ma refer la "treaba" aia de jos. Mereu se scuza purtatorul de penis cu replici gen "te iubesc, am gresit, nu mai fac, a fost o scapare" insa daca ea greseste, automat e curva si BAM doua-trei capace si pe strazi cu gioarsa care poate ca e mama copiilor tai. Auzisem ca daca o cheie deschide 10 lacate, atunci e o cheie buna, dar daca un lacat e deschis de 10 chei, atunci e un lacat prost. Sunt curios ce ar zice creatorul "proverbului" daca el ar fi produs al acestui lacat. Eu zic ca imaginea femeii in ziua de azi s-a denaturat rau de tot si nu prin faptul ca unele fac ceea ce fac (si daca fac asta, e treaba lor) ci mai mult prin felul cum noi judecam fiecare actiune a ei. Dupa, ne miram de ce pun atatea bariere intre noi si cat de greu e sa convingi o tatoasa sa iasa cu tine la o cafea. Aia la care te duci si ai impresia ca te face sa te simti barbat e ca un automat de dulciuri. Vrei ceva bun? Baga bani si vezi ce pica din raft. Roaga-te tu, pacatosule, sa nu fii bancomatul ei personal, ca dupa baietii te afla si rad toti de tine. Femeia inselata saraca, nu pot sa uit de ea, macar intr-un amarat de articol sa fie tinuta mine, poate sa te iubeasca prosteste, pardon orbeste si sa te ierte. Gata, ti-a suras norocul si greu imi vine sa cred ca nu calci stramb si a doua oara. Dar poate in acelasi timp sa te trimita inapoi in "lacatul" care te-a facut si sa uite de tine. Karma face ca atunci, muritorul de tine sa isi dea seama cat de mult a gresit si sa cerseasca iertare pe bune, insa unele femei au ratiune care preia controlul si vorba aia "Te iubesc dar lasa ca-mi trece". Ramai vai de falusul tau maret si apoi populezi barurile de lumea a treia blestemandu-ti soarta. Asa a facut si baiatul din poezia ce urmeaza sa v-o arat, poezie in care apare si raspunsul "ei", indurerata dar cu sufletul impacat ca viata merge inainte. Ca sfat, daca simtiti ca nu mai merge relatia orice se incearca (caci asta ar trebui sa fie primul pas spre recuperare), nu calcati stramb sa va faceti rau amandurora ci mai bine ii puneti capat povestii, sa ramana macar amintirile frumoase, iar timpul va vindeca si cele mai grele rani ale sufletului.
Nu imi vine sa cred ca am scris un articol ca asta....enjoy!!!


Daca n-ai fi tu, nu as putea sa spun ce simt
Daca n-ai fi tu, ar insemna ca eu ma mint
Pierd noptile gandindu-ma tine cum zambeai
Si-ti curgeau lacrimi pe obraji cand imi spuneai ca ma iubeai
Am gresit, stiu ca nu trebuia,
Intr-o seara oarecare sa te confund apoi cu alta
Mi-am zis ca sunt barbat, ca tu n-ai cum sa aflii
Dar defapt eram un prost si acum regret toti anii,
In care n-am avut curaj, sa iti spun ca-mi pare rau
Si odata ce ai plecat, s-a inchis sufletul meu.
Nu pot sa stau deloc, ma gandesc numai la tine
Si ma uit la patul gol, unde tu dormeai stii bine
Diminetile tarzii, cand ne pierdeam pe sub cearsafuri
Acum vad doar poze triste, ratacite printre prafuri
As da timpul inapoi, sa te mai vad odata
Ai fost femeia mea, n-am sa te uit niciodata.
Sincer te iubesc, mi-am ingropat singur soarta
Si nu va mai fi la fel, chiar daca poate-mi gasesc alta
Intoarce-te la mine, sa ne mai dam o sansa
Iti promit ca m-am schimbat, acum sunt baiat de casa
Iubita mea, pentru tine-mi dau si viata
Intoarce-te la mine, nu imi omora speranta




Nu pot sa ca te iert, stiind ca erai cu alta
Cum plangeam cu lacrimi reci, blestemandu-mi toata soarta
Am fost femeia ta, ai fost barbatul meu
Pentru tot ce ai facut,sa te ierte Dumnezeu
Nu stii cat am suferit, cum ma-nchideam in casa
Si in sinea mea-mi spuneam, cum am putut ca sa fiu proasta?
Ai omorat ce a fost frumos, mi-ai inselat toata iubirea
Ramai cu ale tale, poate ti-a prins bine despartirea
Asa poate ai sa vezi, cum e sa mori incet
Singur tu sa suferi, cu durere mare-n piept.
Sunt cu altcineva, nu mai vars lacrimi degeaba
Cauta ca sa ma uiti, asta-ti este acum treaba
Timpul nu se-ntoarce, pretuieste ce a fost
Nu-ncerca sa ma mai cauti, acum stii ca n-are rost...



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!