Azi n-am chef, asa ca lasa...

0 Comments
  Toata lumea cunoaste acea zi cand lenea devine atat de crunta si pune stapanire pe fiecare muschiulet rasfatat din corpul tau de parca nu iti vine nici macar sa te duci sa te chisi. Ei bine si eu sufar de astfel de zile, mai ales acum ca se apropie sesiunea si stai....am 3 proiecte de facut, 2 examene la care trebuie sa invat, proiect practic si trebuie sa ma angajez? Azi n-am chef, asa ca lasa... Eram in Italia, luna lu' Noiembrie, cand m-am dus sa imi vizitez scumpa matusa pe care nu o mai vazusem de cativa ani. Au fost cele mai frumoase 2 saptamani din anul trecut. Nu cred ca am suferit vreodata de o boierie mai mare ca atunci. Mancare, bautura si... alte cele, nu lipseau din dorintele mele. Matusa mea e in mare parte cam ca mine. Amandoi suntem la fel de infantili si glumim destul de mult. Are o gandire moderna si stie ca nepotul ei e ""defect", dar si asa ea tot ma iubeste :). Drept dovada, m-am intors ""blindat" de la ea. Cand se ducea la servici eu ramaneam singur acasa, cu tableta, telefon, casa la dispozitie si tot cartieru' pe care sa il cutreier. Cum nu pot sa stau mult timp fara sa scriu o rima, am zis ca ar merge o strofa de placere si una de durere in...cot, ca tot eram pe lungimea aia de unda. De ceva timp ascult Macanache, un MC din Bucuresti care are rime bune si pe intelesul tuturor. E bun tipu, me gusta, iar piesa lui intitulata SEFU m-a inspirat in starea mea de lene sa scriu si eu ceva in genul starii lui cand a facut aceasta piesa. Ceea ce am scris eu, arata in mare parte, o zi din scurta mea vacanta in tara lu' Macaroana. Acesta este primul articol pe 2016 si sper sa fe deschizatorul altor articole din ce in ce mai bune si sper sa ajung celebru si sa am bani multi si Lamborghini si vila la munte si...azi n-am chef, asa ca lasa.... :)))




Azi e alta zi, cand nu vreau sa fac nimic
Tot timpu-i petru mine ca sa ma rasfat un pic
Pun laptele-n cafea si tigarile pe masa
Traiasca tie frate, iar n-am chef sa ies din casa
Dau un telefon, imi comand o pizza
Ma conectez la net, sa vad ce-mi face fetita
Nu insist prea mult, ca devine enervanta
Relatiile nu mai sunt asa cum au mai fost odata
Degajat pe canapea, desfac o bere rece
Eu si tantaru de aseara, ce nu vrea ca sa mai plece
Aud batai in usa, mi-a venit comanda
Pastreaza frate restu, ca sa ai de-un suc cu alta
Afara vreme buna, te indeamna ca sa iesi
Dar acum sunt ocupat si nu vreau ca sa dau gres
Continui ca sa fac, ce am facut aseara
Cu sarguinta lenevesc pentru a nu stiu cata oara



Auzi frate?"Da!" Azi nu vreau sa fac nimic
Ia du-te tu la munca, ca vreau sa mai stau un pic
"Auzi frate?" Eu! "Nu ai ce pune pe masa"
Promit ca ma gandesc de maine, azi n-am chef, asa ca lasa.


Ups, da, iarasi am uitat
Nici maine nu muncesc, ca e ziua de sabat
Ma uit in oglinda, nu fac prea mare zarva
Ca timpu a trecut, mi-a crescut pe fata barba
Dau un pic cu lama, pufai din parfum
Imi aprind un fum si sunt afara pe drum
Hoinaresc pe strada, nu stiu cotro ma-ndrept
Cu capu dupa ciori, trag putin tabac in piept
Intru-n magazin si imi iau o toala tare
Cand ma-ntorc acasa sa am cu ce sa ma dau mare
Trec la supermarket, ca mi fa piacere
Cand stau iar pe canapea sa ma tratez cu o bere rece
Si iata-ma din nou, tolanit ca un bastan
Azi n-am fost roman, ci un vero italian!


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!